کد خبر : 2067244 | 15 شهریور 1403 ساعت 19:41 | 11.7K بازدید | 11 دیدگاه

رسمی: رزنده بزرگ در برزیل ماندنی شد

برناردو رزنده، سرمربی تیم ملی والیبال برزیل، در سمت خود ابقا شد.

رسمی: رزنده بزرگ در برزیل ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون والیبال برزیل از همین الان در اندیشه موفقیت در المپیک لس آنجلس است. آنها پس از چندین دوره حضور در جمع چهار تیم در المپیک پاریس موفق به حضور در جمع چهار تیم نشدند.

رئیس فدراسیون والیبال برزیل امروز پس از دیدار با برناردو رزنده ملقب به برناردینیو قرارداد این مربی بزرگ را تا سال ۲۰۲۸ تمدید کرد تا او همچنان هدایت تیم ملی والیبال برزیل را برعهده داشته باشد. وی همچنین بر تیم جوانان نیز نظارت خواهد کرد.

برناردو رزنده یکی از پرافتخارترین مربیان جهان است که دو طلا و دو نقره المپیک، حاصل کار او تنها در المپیک‌ها بوده است. در صورت حضور برزیل در المپیک لس آنجلس برناردو رزنده ششمین سرمربیگری خود را با تیم ملی والیبال بزرگسالان برزیل تجربه خواهد کرد.

رزنده پس از تمدید قرارداد گفت: "از دعوت فدراسیون برای ادامه کارم به عنوان هماهنگ کننده تیم‌های مردان و سرمربی تیم بزرگسالان خوشحال شدم. ما بازیکنان جوان بسیار با استعدادی داریم و این ادغام بین تیم‌های بزرگسالان و جوانان برای نتایجی که می‌خواهیم به دست آوریم اساسی است. امسال پروژه جدید تیم مردان را با هدف تجربه و آموزش به بازیکنان جوان از سر گرفتیم. ما باید برای پیشرفت و کم کردن اختلاف در رابطه با سایر تیم‌ها تلاش کنیم."

همچنین طبق اعلام رییس فدراسیون والیبال برزیل، گیمارش سرمربی تیم بانوان برزیل نیز در سمت خود باقی ماند.

دیدگاه‌ها