کد خبر : 2067222 | 15 شهریور 1403 ساعت 17:46 | 64.9K بازدید | 13 دیدگاه

آغاز رسمی ماجراجویی جدید انگاپت در ایران

اروین انگاپت بزرگترین بازیکن حاضر در جام باشگاه‌های آسیاست.

آغاز رسمی ماجراجویی جدید انگاپت در ایران

به گزارش "ورزش سه"، اروین انگاپت، ستاره سی و سه ساله والیبال فرانسه که توانست با این کشور عنوان قهرمانی و ارزشمندترین بازیکن المپیک پاریس را کسب کند، تا ساعاتی دیگر به تیم جدیدش ملحق شد.

شاید باورش کمی سخت باشد اما اروین انگاپت فوق ستاره والیبال جهان، اولین‌ بازی‌های خود پس از المپیک را قرار است در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در شهر یزد و برای تیم جاکارتا پرسیسی اندونزی انجام دهد. این بازیکن با گذاشتن یک عکس از خود در استوری اینستاگرامش نوشت: برویم برای یک ماجراجویی جدید با تیم جاکارتا پرسیسی اندونزی. انگاپت پس از المپیک پاریس کاملا به تفریح، خوانندگی و‌ سرگرمی مشغول بود و معلوم نیست چقدر برای این رقابت‌ها آمادگی دارد.

2077242

انگاپت تنها ستاره کمکی این باشگاه نیست و ژان پاتری بهترین قطر پاسور المپیک پاریس که هم اکنون در استانبول به سر می‌برد به زودی از فرودگاه این شهر به همراه اروین انگاپت راهی ایران و شهر یزد خواهند شد تا به جام باشگاه‌های آسیا با حضورشان اعتبار بیشتری ببخشند.

تیم بایانکارا پرسیسی اندونزی امروز جاکارتا را به مقصد ایران ترک کرده است و دو ستاره فرانسوی به آنها در ادامه راه خواهند پیوست.

دیدگاه‌ها