کد خبر : 2067177 | 15 شهریور 1403 ساعت 14:11 | 33K بازدید | 40 دیدگاه

یک سوال، دو پاسخ متفاوت

نظر لاپورتا در مورد فلیک عوض شد!

خوان لاپورتا در نشست خبری اخیر خود در پاسخ به سوالی مشابه دو ماه قبل در مورد هانسی فلیک، جوابی متفاوت داد.

نظر لاپورتا در مورد فلیک عوض شد!

به گزارش "ورزش سه"، خواسته‌های مطرح شده لاپورتا از مربی نسبت به آنچه در مصاحبه دو ماه قبل با بارسا وان بیان شد، تغییر کرده است.

در 4 ژوئن، لاپورتا مصاحبه‌ای در بارسا وان با نام "پادکست رئیس" انجام داد و خبرنگاران از او پرسیدند: «در سال اول از فلیک چه می‌خواهی؟» پاسخ واضح بود: «ما از فلیک خواسته‌ایم تا بارسا با او برنده جام‌ها شود و او برای پیروزی آمده است.»

حالا در کنفرانس مطبوعاتی دو روز پیش وقتی هلنا کاندیس همین سوال را از او پرسید، پاسخ بسیار متفاوت بود. لاپورتا این بار گفت: «ما از فلیک کار و حرفه‌ای‌طلبی می‌خواهیم و اینکه او زندگی روزمره خود را وقف تیم کند و فوتبالی را ارائه دهد که ما دوست داریم. ما در حال پی‌ریزی پایه‌ها هستیم تا در آینده اهدافی که تعیین شده، محقق شوند.»

لاپورتا این بار از فلیک نخواست که برای بارسا جام بیاورد و صحبت او در مورد کسب عناوین نبود. عجیب اینجاست که دلیل اخراج ژاوی از بارسا همین مورد بود. اینکه رئیس اعتقاد داشت ژاوی امیدش به تیم را از دست داده و معتقد است بدون خرید بازیکن، جام بردن غیرممکن است.

واقعیت این است که آن سال‌هایی که در بارسا از آرزوی بردن همه جام‌ها صحبت می‌شد، گذشته است. پس از یک فصل بدون جام و برکناری ژاوی یک ماه پس از ابقایش، توقعات لاپورتا از فلیک هم بعد از دو ماه تغییر کرد.

دیدگاه‌ها