کد خبر : 2067174 | 15 شهریور 1403 ساعت 14:03 | 12.8K بازدید | 45 دیدگاه

فرار از جریمه سنگین: سیتی امیدوار شد

مدیران منچسترسیتی امیدوار هستند که از پرونده شکایت مطرح شده علیه آنها برای شکستن قوانین فرپلی مالی سربلند بیرون بیایند.

فرار از جریمه سنگین: سیتی امیدوار شد

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر و اتحادیه فوتبال انگلیس در چند ماه اخیر به صورت جدی سعی در برخورد با باشگاه‌هایی داشته‌اند که قوانین فرپلی مالی را رعایت نمی‌کنند و پرونده‌هایی را علیه آنها تشکیل داده‌اند.

شاید جدی‌ترین و مهم‌ترین پرونده در این زمینه مربوط به عدم رعایت قوانین از سوی باشگاه منچستر سیتی باشد که به نقض ۱۱۴ مورد از قوانین فرپلی مالی متهم شده است.

2066287

اما به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه حالا امید بیشتری به فرار از جریمه سنگین از سوی دادگاه در این پرونده دارند، چرا که لسترسیتی موفق شده است درخواست تجدیدنظرش را با موفقیت پیش ببرد و امیدوار به شکستن رای نهایی است.

کارشناسان حقوقی در گفتگو با روزنامه تایمز مدعی شدند که این اتفاق سیتی را امیدوار کرده است که شرایط را با دقت و جدیت بیشتری نسبت به قبل دنبال کند و با وجود این که پرونده لستر تفاوت زیادی با پرونده سیتی دارد اما مدیران باشگاه امیدوار هستند که شرایط مشابهی برای آنها هم رقم بخورد و تمام تلاش‌شان را برای رسیدن به این هدف به کار خواهند گرفت.

پیش از این گفته شده بود که احتمال دارد سیتی به دلیل نقض متعدد قوانین با جریمه‌های سنگینی از جمله کسر امتیاز و حتی بازپس گرفتن جام‌های قهرمانی یا سقوط به دسته پایین‌تر روبرو شود."

دیدگاه‌ها