کد خبر : 2067168 | 15 شهریور 1403 ساعت 13:35 | 18.1K بازدید | 35 دیدگاه

پدری:

می‌گویند لیگ ملت‌ها مهم نیست اما ما جام می‌خواهیم!

پدری می‌گوید که تیم ملی اسپانیا به دنبال کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا هم هست.

می‌گویند لیگ ملت‌ها مهم نیست اما ما جام می‌خواهیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا با درخشش ستاره‌هایش موفق شد در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ که تابستان امسال به میزبانی آلمان برگزار شد، به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند و جام را با خود به خانه ببرد.

پدری پس از طی کردن روند مصدومیتش به همراه تیم ملی کشورش در این مسابقات حاضر بود اما بار دیگر در بازی برابر آلمان مصدوم شد و نتوانست اسپانیا را تا دیدار فینال همراهی کند اما به نظر می‌رسد که همچنان برای کسب جام قهرمانی با این تیم مصمم است.

این ستاره اسپانیایی در آستانه آغاز رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا در این باره گفت: "همه همیشه می‌گویند که لیگ ملت‌های اروپا رقابت مهمی نیست اما با این حال در این مسابقات باید برابر قدرتمندترین و بهترین تیم‌های اروپایی به میدان بروید. البته که ما می‌خواهیم در این جام هم قهرمان شویم.

2063333

قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا آرزوی هر بازیکن اسپانیایی است. برای من که هنوز در اوایل دوران حرفه‌ای فوتبالم هستم، کسب این عنوان قهرمانی به معنای انگیزه بیشتر برای موفقیت‌هایی است که در پیش رو دارم.

وقتی در مسابقات یورو مصدوم شدم از دیگر بازیکنان تیم ملی اسپانیا خواستم که به خاطر من قهرمان این رقابت‌ها شوند. دوست داشتم در کنار آنها باشم و به من اجازه دادند که در اردو بمانم و در نهایت هم به خواسته من عمل کردند."

دیدگاه‌ها