کد خبر : 2067165 | 15 شهریور 1403 ساعت 13:28 | 11.7K بازدید | 60 دیدگاه

اعتراض هواداران لیورپول: آلیسون باید نامزد می‌شد

هواداران لیورپول از نبودن نام آلیسون بکر در جمع نامزدهای دریافت جایزه لو یاشین عصبانی و ناراحت هستند.

اعتراض هواداران لیورپول: آلیسون باید نامزد می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، فهرست نامزدهای نهایی دریافت جایزه توپ طلا و همچنین بهترین مربیان سال، بهترین تیم سال و جایزه یاشین که به بهترین دروازه‌بان سال اهدا می‌شود، شب گذشته به صورت رسمی اعلام شد.

انتخاب‌های صورت گرفته انتقادها و جنجال‌های زیادی را به همراه داشت و نبود نام بازیکنی مانند رودریگو از رئال مادرید در این فهرست تعجب بسیاری را به همراه داشت اما در این میان، هواداران لیورپول هم از این انتخاب ناراحت و عصبانی هستند.

بسیاری انتظار داشتند که نام آلیسون بیکر را در فهرست بازیکنان نامزد دریافت جایزه یاشین که به بهترین دروازه‌بان اهدا می‌شود، ببینند اما او جایی در این فهرست نداشت.

یکی از هواداران لیورپول با اشاره به این اتفاق در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: "این یک بی‌احترامی کامل است که باز هم نام آلیسون بکر را در فهرست نامزدهای دریافت جایزه یاشین نمی‌بینیم."

کاربر دیگری اضافه کرد: "سرقت دوباره... مثل همیشه!"

یکی دیگر از هواداران هم در این باره اظهار داشت: "با توجه به اینکه ما فصل گذشته واقعا خوب بودیم این انتخاب واقعا بی‌احترامی است."

آلیسون فصل گذشته عملکرد قابل قبول و درخشانی در ترکیب لیورپول داشت و به آنها برای حضور در کورس قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر تا هفته آخر و همچنین کسب به عنوان قهرمانی جام اتحادیه کمک زیادی کرد.

دیدگاه‌ها