کد خبر : 2067160 | 15 شهریور 1403 ساعت 13:17 | 16.4K بازدید | 17 دیدگاه

کایل واکر:

به همه ثابت می‌کنم جایم در تیم ملی انگلیس است

کایل واکر می‌گوید از دعوت نشدنش به تیم ملی انگلیس ناراحت است اما تمام تلاشش را برای بازگشت به این تیم خواهد کرد.

به همه ثابت می‌کنم جایم در تیم ملی انگلیس است

به گزارش "ورزش سه"، شکست تیم ملی انگلیس در دیدار فینال رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ برابر تیم ملی اسپانیا باعث شد که گرت ساوتگیت تصمیم به قطع همکاری با این تیم بگیرد و پس از پایان مسابقات از عنوان سرمربی سه شیرها کناره‌گیری کند.

لی کارلزی حالا به عنوان سرمربی موقت تیم ملی انگلیس از سوی اتحادیه فوتبال این کشور انتخاب شده تا آنها بتوانند برای گزینه‌ای سرشناس به توافق برسند و اولین فهرست او به عنوان سرمربی این تیم چند روز قبل اعلام شد اما خبری از نام کایل واکر در آن نبود.

2051431

این ستاره منچسترسیتی در گفتگو با روزنامه سان در این باره اظهار داشت: "من ناراحت و مأیوس شدم اما باید این اتفاق را بپذیرم و به آنها ثابت کنم که اشتباه کردند و جای من در این تیم است. با حضور سرمربی جدید همیشه باید انتظار چند تغییر را داشته باشید. من ناراحت شدم چون حضور در تیم ملی همیشه بالاترین هدف هر بازیکنی است.

اما من در این فصل فرصتی برای بازی در ترکیب سیتی پیدا نکرده‌ام و باید این واقعیت را بپذیرم. من پس از بازگشت از یورو نتوانستم در هیچ سطحی برای سیتی بازی کنم و فکر می‌کنم که به این ترتیب باید تصمیمی که او گرفت را بپذیرم چون تصمیم درستی است."

دیدگاه‌ها