کد خبر : 2067155 | 15 شهریور 1403 ساعت 12:50 | 60.5K بازدید | 40 دیدگاه

بدون جرمی دی لئون در لیگ قهرمانان

رسمی: آنچلوتی مهره شانس رئال را کنار گذاشت!

بازیکن پورتوریکویی که همچنان با تیم اول رئال تمرین می‌کند و او را طلسم کارلتو می‌دانند، از فهرست چمپیونزلیگی رئال خط خورد.

رسمی: آنچلوتی مهره شانس رئال را کنار گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، جرمی دی لئون نمی‌تواند در لیگ قهرمانان فصل جاری نیز برای رئال بازی کند. یوفا فهرست نهایی تیم‌ها را اعلام کرد و در آن نام دی لئون دیده نمی‌شود تا مشخص شود کارلتو روی او حساب نمی‌کند. با وجود اینکه هیچ شگفتی بزرگی در لیست رئال وجود ندارد، یک مورد برجسته بود: غیبت "مهره شانس رئال" که اگر آنچلوتی روی خرافات خود بماند، همچنان می‌تواند با تیم اصلی به سفر ادامه دهد، اما خبری از بازی نخواهد بود.

2077113

دی لئون فصل گذشته در سفرهای اروپایی رئال حضور داشت چون کارلتو معتقد بود دی لئون برای تیمش خوش‌شانسی می‌آورد.

در اواسط آوریل گذشته، جرمی شروع به پیوستن به تمرینات تیم اصلی کرد زیرا در نتیجه مصدومیت‌های زیاد، آنچلوتی به یک بازیکن تمرینی جدید نیاز داشت. او که در ژانویه 2024 برای تیم دوم رئال جذب شده بود، با تصمیم کارلتو به تمرین تیم اول اضافه شد در حالی که نمی‌توانست بازی کند (نام او در فهرست نبود)، اما بعد از اینکه با رئال راهی منچستر برای بازی با سیتی شد، و رئال در پنالتی‌ها صعود کرد، در سفرهای بعدی اروپایی نیز رئال را همراهی کرد و با حضور او در کاروان، رئال لیگ قهرمانان را برای پانزدهمین بار فتح کرد!

دیدگاه‌ها