کد خبر : 2067145 | 15 شهریور 1403 ساعت 11:55 | 24.1K بازدید | 11 دیدگاه

مارش مشتاق رقابت با آمریکا

مسی و نیمار به کمک پوچتینو در آمریکا می‌آیند

جسی مارش معتقد است که تجربه کار با لیونل مسی و نیمار می‌تواند به مائوریسیو پوچتینو در تیم ملی آمریکا کمک کند.

مسی و نیمار به کمک پوچتینو در آمریکا می‌آیند

به گزارش "ورزش سه"، مدیران فدراسیون فوتبال آمریکا به صورت جدی به دنبال پیدا کردن جانشینی برای گرگ برهالتر هستند و گفته می‌شود که پوچتینو به زودی به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد.

حضور او در فوتبال آمریکا برای بسیاری از هواداران تیم ملی این کشور هیجان‌انگیز و جذاب است؛ چون تجربه همکاری با بازیکنان بزرگی مانند مسی و نیمار و هری کین را داشته است و جسی مارش هم انتظار دارد که تجربه او از همکاری با این ستاره‌ها در تیم ملی آمریکا به کمکش بیاید.

مارش در گفتگو با سی بی اس اسپورت اظهار داشت: "من فکر می‌کنم که پوچتینو مربی بسیار خوبی است. او بسیار عملگرا است و سعی می‌کند بهترین بازی را از بازیکنانی که در اختیار دارد بگیرد. او هرگز فقط به یک سیستم متعهد نیست و سعی می‌کند کاری کند که همه بازیکنان بتوانند بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذارند.

او پیش از این در پاری سن ژرمن و تاتنهام با بازیکنان بزرگی مانند مسی و نیمار و کین همکاری کرد و تلاش کرد که بتواند آزادی عمل خوبی را به آنها بدهد تا بهترین نتیجه را بگیرد و این اتفاقی بود که در چلسی هم برایش رخ داد.

پوچتینو همیشه توانسته است بهترین عملکرد را از بهترین بازیکنانش بگیرد و همین باعث شده که در دیدارهای بسیاری به پیروزی برسد. باید دید که شرایط در آمریکا برای او به چه شکل پیش خواهد رفت اما من خوش‌بین هستم که او بتواند تاثیر مثبت بسیاری روی فوتبال این کشور داشته باشد."

دیدگاه‌ها