کد خبر : 2067144 | 15 شهریور 1403 ساعت 11:59 | 41.5K بازدید | 92 دیدگاه

اعتراض رودریگو: چطور نامزد توپ طلا نشدم! (عکس)

رودریگو واکنش جالبی به غیبتش در فهرست نامزدهای دریافت جایزه توپ طلای ۲۰۲۴ نشان داد.

اعتراض رودریگو: چطور نامزد توپ طلا نشدم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان بسیاری از ستاره‌های رئال مادرید در ترکیب این تیم و کمک آنها به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته باعث شده است که آنها در فهرست نامزدهای نهایی دریافت جایزه توپ طلای ۲۰۲۴ قرار بگیرند.

جود بلینگام، دنی کارواخال، وینیسیوس جونیور، کیلیان امباپه، آنتونیو رودیگر، فدریکو والورده و تونی کروس، ستاره‌های این تیم هستند که در این فهرست قرار دارند و حالا فرصت را خواهند داشت که این جایزه ارزشمند و مهم را از آن خود کنند.

اما پس از اعلام رسمی نامزدهای دریافت این جایزه در شب گذشته، بسیاری از هواداران رئال به غیبت رودریگو در این فهرست اشاره کردند و معتقد بودند که این ستاره برزیلی شایستگی این را داشته است که در کنار دیگر بازیکنان رئال در این فهرست باشد.

2077096

به نظر می‌رسد که رودریگو هم از این که مسئولان اهدای این جایزه او را شایسته قرار گرفتن در این فهرست ندانسته‌اند، ناراحت و عصبانی است و اعتراضش را به شکلی طعنه‌آمیز در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نشان داد.

این بازیکن با انتشار تصاویری از جام‌هایی که در فصل گذشته با رئال مادرید به دست آورده و عملکرد خوبی که در ترکیب داشت و گلزنی‌هایی که انجام داده بود و با یک شکلک خنده به سبک خودش به این تصمیم اعتراض کرد.

دیدگاه‌ها