کد خبر : 2067140 | 15 شهریور 1403 ساعت 11:27 | 15.5K بازدید | 43 دیدگاه

روز خاص شجاع در اصفهان با عدد ۴۸۹

شجاع خلیل‌زاده به رکورد ۵۰۰ بازی نزدیک می‌شود.

روز خاص شجاع در اصفهان با عدد ۴۸۹

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم ملی فوتبال ایران، امروز ۴۸۹مین بازی رسمی خود را انجام خواهد داد؛ یک نقطه عطف مهم در دوران حرفه‌ای او که این بازیکن را به چند قدمی رکورد ۵۰۰ بازی رسمی در رده حرفه‌ای خواهد رساند.

خلیل‌زاده طی دوران حرفه‌ای خود در باشگاه‌های مطرحی همچون مس کرمان، سپاهان، پرسپولیس و الریان قطر به میدان رفته است و حالا بازوبند کاپیتانی تراکتور را در اختیار دارد.

یکی از مهم‌ترین افتخارات او، حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس است که البته با شکست تلخ مقابل کاشیما انتلرز همراه شد.

1985699

شجاع خلیل‌زاده در این ۴۸۹ بازی علاوه‌بر وظیفه دفاعی، بارها با حضور مؤثر در موقعیت‌های گلزنی، به تیم‌های خود کمک کرده که آخرین مورد در دیدار با پرسپولیس رقم خورد.

این تعداد بازی، شجاع را به یکی از بازیکنان باسابقه و با تجربه در فوتبال ایران تبدیل کرده است. او حالا در بین تراکتوری‌ها نه تنها یک مدافع مطمئن، بلکه یک رهبر درون زمین است که تلاش می‌کند نقشی متفاوت را در این تیم ایفا کند.

با این تعداد بازی، شجاع خلیل‌زاده در زمره باسابقه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران خواهد بود. او ۴۲ بازی ملی انجام داده و در عرصه باشگاهی ۱۱۷ بار برای پرسپولیس به میدان رفته تا عمده دوران فوتبالش در این تیم ثبت شود.

دیدگاه‌ها