کد خبر : 2067129 | 15 شهریور 1403 ساعت 09:26 | 31.1K بازدید | 39 دیدگاه

ستاره ژاپنی از گور برخاست (عکس)

جونیا ایتو بعد از ۷ ماه به تیم ملی کشورش بازگشته است.

ستاره ژاپنی از گور برخاست (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، ژاپن با داشتن بیش از ۵۰ لژیونر در نقاط مختلف دنیا، رقابت شدیدی را برای ورود به عرصه ملی تجربه می‌کند و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان نامدار ژاپن هم کم‌کم از صحنه کنار بروند.

2077083

جونیا ایتو یکی از این نفرات است که آخرین بار در جام ملت‌های آسیا به تیم ملی کشورش دعوت شد و در بازی با اندونزی ۴ دقیقه فرصت بازی به دست آورد. البته او ماجرای دیگری برای ترک اردوی تیم ملی ژاپن داشت.

در اواسط جام ملت‌های آسیا، یک هفته‌نامه ژاپنی اتهام تعرض و تجاوز جنسی را به ایتو مطرح کرد که فراگیری آن در فضای ورزشی و اجتماعی این کشور سبب شد تا هاجیمه موریاسو از ستاره تیمش بخواهد که اردوی ژاپن را ترک کرده و برای پاسخگویی در دادگاه به کشورش برود.

در حالی که تحقیقات ادامه داشت، او در فیفادی فروردین و خرداد جایی در لیست تیم نداشت اما سرانجام سو ظن و اتهام علیه او رد شد تا ایتو آماده بازگشت شود.

حالا درخشش در شروع فصل و گلزنی در لیگ یک فرانسه باعث شده تا ایتو به تیم ملی کشورش بازگردد. رسانه‌های ژاپنی نوشتند که در این مدت او با هاجیمه موریاسو در ارتباط بوده است.

2077084
2077085

او که نگاه ویژه هاجیمه موریاسو را روی خود می‌بیند، با انگیزه بسیار بالا تلاش خواهد کرد تا در این دو بازی بدرخشد و در تیم ملی بماند.

دیدگاه‌ها