کد خبر : 2067126 | 15 شهریور 1403 ساعت 08:51 | 13.8K بازدید | 38 دیدگاه

برای مرحله جدید و مهمی آماده می‌شویم؛

سرمربی قطر: رقابت با ایران و امارات آسان نیست

سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال قطر تایید کرد که تیمش از آمادگی کامل برای دیدار با امارات در چارچوب رقابت‌های مرحله سوم مقدماتی آسیا برخوردار است.

سرمربی قطر: رقابت با ایران و امارات آسان نیست

به گزارش "ورزش سه"، مارکز لوپز، سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر، در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: قطر پس از حضور در جام جهانی 2022 به عنوان میزبان، خود را برای مرحله جدید و مهمی آماده می‌کند و در تلاش است از طریق مسابقات مقدماتی به جام جهانی صعود کند. باتوجه به اینکه علاوه بر تیم امارات، تیم‌های ایران، ازبکستان، قرقیزستان و کره شمالی نیز در گروه ما حضور دارند، رقابت در این گروه کار آسانی نخواهد بود.

وی در ادامه گفت: با وجود حضور رقبای قدرتمند در گروه، ما به توانایی خود برای ارائه بهترین عملکرد در طول این مسابقات اطمینان داریم. می‌دانیم که برای ما فرش قرمز پهن نکرده‌اند و باید تلاش کنیم و انگیزه بالایی برای رویارویی‌های آینده داشته باشیم. این تیم از فرصت کافی برای آماده‌سازی بازیکنان برخوردار بوده و امیدوار است بازیکنان با تمرینات خود به نتیجه مطلوب دست یابند.

2077076

لوپز در خصوص تغییرات در تیم ملی امارات عنوان کرد: با حضور کادر فنی فعلی و همچنین حضور عناصر جدید در تیم رقیب، همه چیز تغییر زیادی کرده است که این موضوع نیاز به تمرکز زیادی از سوی تیم قطر برای مقابله با این چالش‌ها دارد.

سرمربی قطر درباره لیست بازیکنان این تیم برای بازی‌های امارات و کره شمالی توضیح داد: ما بهترین عناصر موجود را انتخاب کرده‌ایم. باتوجه به نیاز تیم به ایجاد تغییر در برخی از بازی‌ها، درها را برای حضور سایر بازیکنان در آینده، باز نگه داشته‌ایم.

لوپز در پایان با تشکر از حمایت‌های فراوان هواداران قطری در جام ملت‌های آسیا 2023، ابراز اطمینان کرد که آنها در این مسابقات نیز حمایت‌های لازم را از این تیم خواهند داشت.

دیدگاه‌ها