کد خبر : 2067125 | 15 شهریور 1403 ساعت 08:28 | 12.2K بازدید | 4 دیدگاه

آنها از فرهنگ‌های مختلف آمده‌اند؛

پائولو بنتو: بازیکنان دوملیتی ما به زمان نیاز دارند

سرمربی پرتغالی تیم ملی امارات می‌گوید بازیکنان جدید این تیم جوان هستند و نیاز به زمان بیشتری خواهند داشت.

پائولو بنتو: بازیکنان دوملیتی ما به زمان نیاز دارند

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال امارات مدتی قبل اعلام کرد که براساس آخرین تحولات قوانین فیفا، سه بازیکن را با تغییر تابعیت به جمع بازیکنان تیم ملی کشور خود اضافه کرده است. عدلی محمد، بازیکن 19 ساله ساوتهمپتون که تا سه سال پیش در امارات حضور داشت، یکی از این بازیکنان است‌.

جونیور ندایه، مهاجم 19 ساله مون پلیه که 5 سال پیش به آکادمی این باشگاه فرانسوی پیوست و بازیکن تیم ملی زیر 17 سال فرانسه بود و همچنین مکنزی هانت، هافبک تیم انگلیسی فلیت وود، دو بازیکن دیگری هستند که به تیم ملی امارات اضافه شده‌اند.

پائولو بنتو در نشست خبری پیش از رویارویی با تیم قطر در دور اول مرحله سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 در خصوص بازیکنان جدیدی که پس از اخذ تابعیت به تیم ملی امارات ملحق شده‌اند، اظهار داشت: بازیکنان جدید از فرهنگ‌های مختلف آمده‌اند و قبلا در امارات بازی نکرده بودند. آنها جوان هستند و به زمان کافی نیاز دارند.

2077075

بنتو همچنین درباره برتری قطر بر امارات در سال‌های اخیر (جام ملت‌های آسیا 2019، بیست و چهارمین دوره جام خلیج فارس و جام عرب در سال 2021) گفت: وقتی به خود فکر می‌کنیم، در نظر می‌گیریم که فردا چه اعتباری خواهیم داشت. ما به گذشته فکر نمی‌کنیم.

تیم‌های ملی امارات و قطر که همراه با ایران، ازبکستان، قرقیزستان و کره شمالی در گروه A رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قرار دارند، از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف هم می‌روند.

دیدگاه‌ها