کد خبر : 2067122 | 15 شهریور 1403 ساعت 01:56 | 14.1K بازدید | 32 دیدگاه

ریکو لوئیس:

تیم ملی انگلیس می‌تواند مثل منچسترسیتی بازی کند

ریکو لوئیس، ستاره منچسترسیتی، معتقد است، تیم ملی انگلیس به مربی‌گری لی کارزلی، می‌تواند مانند تیم پپ گواردیولا بازی کند.

تیم ملی انگلیس می‌تواند مثل منچسترسیتی بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن جوان منچسترسیتی در اولین فهرست کارزلی، مربی موقت انگلیس، برای بازی‌های لیگ ملت‌ها مقابل ایرلند و فنلاند، قرار گرفته است

لوئیس درباره انتظارات از تیم کارزلی گفت: «هدف این است که تقریباً در هر بازی که انجام می‌دهیم، تسلط و کنترل کاملی بر بازی داشته باشیم. با این رویکرد، بازی‌های هیجان‌انگیزی پیش رو خواهیم داشت. شاید چون من برای سیتی بازی می‌کنم، تعصب داشته باشم، اما فکر می‌کنم سبک بازی ما زیر نظر پپ بهترین است. قطعاً به‌خاطر بازیکنان باکیفیتی که داریم امکان پیاده کردن این سبک با تیم ملی انگلیس وجود دارد.»

2077072

او ادامه داد: «لی کارزلی می‌خواهد بهترین عملکرد را از هر بازیکن بگیرد و من فکر می‌کنم بازی به این سبک، بهترین راه برای رسیدن به آن است. درک این مفاهیم در ابتدا دشوار است، اما هر چه بیشتر آن را در بازی‌ها انجام دهید، سریع‌تر پیشرفت می‌کنید. همه می‌خواهند پیروز شوند و این هدف ماست. لی گفت که مربیان اینجا هستند تا بهترین عملکرد را از هر بازیکن بگیرند. او تأکید کرد که در حالی که فشار زیادی روی بازیکنان است، مربیان نیز باید فشار بر خود را افزایش دهند تا بهترین عملکرد را از ما بگیرند.»

2077074

لوئیس که پدرش ریک، یک قهرمان سابق موی تای است، گفت که از این ورزش برای بهبود آمادگی جسمانی خود استفاده می‌کند. او این فصل را بسیار خوب آغاز کرده و به دنبال تثبیت جایگاه خود در تیم ملی بزرگسالان انگلیس است.

او افزود: «بسیاری از حرکاتی که در موی تای انجام می‌دهید، شامل تعادل و چابکی زیادی است و فکر می‌کنم این قطعاً به من کمک می‌کند. می‌توانید این انضباط را به زندگی روزمره هم منتقل کنید.»

دیدگاه‌ها