کد خبر : 2067118 | 15 شهریور 1403 ساعت 01:42 | 34.6K بازدید | 98 دیدگاه

استقبال باورنکردنی از تیم ملی در اصفهان

کوچه‌ها و خیابان‌های سرسبز منتهی به هتل تیم ملی در تسخیر هواداران علاقه‌مند بود.

استقبال باورنکردنی از تیم ملی در اصفهان

به گزارش "ورزش سه"، حضور تیم ملی فوتبال ایران در شهر اصفهان که یکی از قطب‌های فوتبال در ایران به‌شمار می‌آید، شور و شوق خاصی را به میان علاقه‌مندان به فوتبال در این شهر تاریخی به راه انداخته است.

بازیکنان تیم ملی که در هتل مجلل چهارباغ حضور دارند، امشب با استقبال جمعیت کثیری که برای روحیه دادن به ملی‌پوشان در خیابان چهارباغ حاضر شده بودند، مواجه شدند و صحنه‌‌های جالبی را در این بلوار زیبا به وجود آوردند و البته سروصدا و هیجان در حدی بود که بیم آن می‌رفت که ملی‌پوشان فوتبال ایران دیرتر از حد معمول به خواب بروند.

2077062

نکته اینجاست که تیم ملی سالیان طولانی است که بازی‌های خود را در تهران انجام می‌دهد و به ندرت از تهران به شهر دیگری مسافرت کرده است، اما اگر شرایط و امکانات میزبانی مهیای پذیرایی از ملی‌پوشان و تامین دغدغه‌های سخت‌افزاری باشد، آن وقت است که هر بازی تیم ملی یک جشن کامل و پرشور خواهد بود.

2077064

با در نظر گرفتن سایر مسائل می‌شود روی این مسئله به عنوان یک موضوع دائمی فکر کرد. همه مردم ایران حق دارند ستاره‌های تیم ملی‌شان را از کمی نزدیک‌تر ببینند و البته گاهی بازی‌های تیم ملی در شرایطی برگزار نشود که اغلب سکوهای ورزشگاه آزادی خالی بماند.

اصفهان در حال حاضر تمرین میزبانی مهمی را انجام می‌دهد.

دیدگاه‌ها