کد خبر : 2067115 | 15 شهریور 1403 ساعت 08:13 | 38.8K بازدید | 78 دیدگاه

کریستوف دوگاری:

معمولی بودن امباپه کنار وینیسیوس مشخص شد!

کریستوف دوگاری معتقد است که کیلیان امباپه بازیکنی بسیار معمولی است و محدودیت‌های او در کنار درخشش وینیسیوس جونیور مشهود شده است.

معمولی بودن امباپه کنار وینیسیوس مشخص شد!

به گزارش "ورزش سه"، امباپه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال به عنوان بازیکن آزاد از باشگاه پاری سن ژرمن جدا شد و قراردادی را با رئال مادرید امضا کرد تا پس از مدت‌ها به آرزویش که پوشیدن پیراهن این تیم بود رسیده باشد.

با این حال، شرایط در فصل جدید رقابت‌های لالیگا برای او خوب پیش نرفت و این ستاره فرانسوی نتوانست در سه بازی اول گلی برای تیمش به ثمر برساند اما هر دو گل رئال در بازی برابر رئال بتیس را وارد دروازه حریف کرد. هرچند این درخشش هم باعث نشده است که انتقادها از او کم شود.

دوگاری درباره این بازیکن اظهار داشت: "شاید بتوان گفت که فصل او چندان ناموفق هم نبوده چون در بازی اول برابر آتالانتا گلزنی کرد و حالا هم دو گل به ثمر رسانده است. از نظر آماری می‌توان گفت که فصل او موفقیت‌آمیز هم بوده است. اما اگر آمارها و گل‌ها را کنار بگذاریم باید بگوییم که امباپه برای مدتی طولانی است که به بازیکنی معمولی تبدیل شده و در جریان دیدارها چندان درخشان نیست.

2075968

این اتفاقی است که در چند ماه اخیر در ترکیب تیم ملی فرانسه یا پاری سن ژرمن و حالا هم در رئال مادرید شاهدش بوده‌ایم. او باید در نقشش به عنوان یک مهاجم در دوئل‌ها و چالش‌های فیزیکی که پیش رو دارد پیشرفت کند. تاثیرگذاری او در جریان بازی روز به روز کمتر می‌شود و باید هرچه زودتر خودش را زیر سوال ببرد. او چاره دیگری جز پیشرفت ندارد.

ما همچنین در رئال مادرید شاهد محدودیت‌های تکنیکی امباپه هستیم. همه می‌دانیم که او در بین ۱۰ بازیکن تکنیکی برتر دنیای فوتبال جایی ندارد. و امروز محدودیت‌ها و معمولی بودن او با حضورش در کنار بازیکنی مانند وینیسیوس جونیور به خوبی مشخص شده است."

دیدگاه‌ها