کد خبر : 2067114 | 15 شهریور 1403 ساعت 01:36 | 38.6K بازدید | 16 دیدگاه

درخواست از کلمبیا: لطفاً به خامس بازی ندهید!

باشگاه رایو وایه‌کانو از تیم ملی کلمبیا درخواست کرده که در بازی‌های این ماه دقایق بازی خامس رودریگز را مدیریت کرده و زیاد به او بازی ندهند.

درخواست از کلمبیا: لطفاً به خامس بازی ندهید!

به گزارش "ورزش سه"، رایو وایه‌کانو با دقت وضعیت خامس رودریگز را در طول اولین تعطیلات ملی فصل ۲۵-۲۰۲۴ زیر نظر خواهد داشت.

این بازی‌ساز ۳۳ ساله ماه گذشته با این تیم مادریدی قرارداد یک ساله‌ای امضا کرد، اما او نتوانست مقابل بارسلونا یا اسپانیول اولین بازی خود را انجام دهد.

مقامات باشگاه نگران وضعیت خامس هستند که برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به تیم ملی کلمبیا دعوت شده است. دلیل نگرانی کادر فنی و مدیران باشگاه اسپانیایی این است که این بازیکن از زمان پایان کوپا آمه‌ریکا در اواسط ژوئیه هیچ بازی‌ای انجام نداده است.

2077056

به همین دلیل، رایو از فدراسیون فوتبال کلمبیا خواسته است که از بازیکن‌شان در بازی‌های مقابل پرو و آرژانتین زیاد استفاده نکنند.
در حال حاضر، برنامه این است که خامس پس از تعطیلات ملی و در بازی خانگی رایو مقابل اوساسونا در هفته پنجم لیگ، اولین بازی خود را انجام دهد. اما برای اینکه این اتفاق بیفتد، نباید برای او هیچ مشکلی در تیم ملی کلمبیا پیش بیاید. مدیران باشگاه به شدت امیدوارند که همه چیز به خوبی پیش برود.

دیدگاه‌ها