کد خبر : 2067112 | 15 شهریور 1403 ساعت 07:58 | 32.5K بازدید | 26 دیدگاه

پایان انتظار بارسا: تاریخ بازگشت گاوی مشخص شد

گاوی می‌تواند از اواخر ماه اکتبر بار دیگر برای بارسلونا به میدان برود.

پایان انتظار بارسا: تاریخ بازگشت گاوی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، گاوی در چند فصل اخیر یکی از بازیکنان سرنوشت‌ساز و موثر در ترکیب بارسلونا بود و عملکرد درخشانش باعث شد که بسیاری او را با ستاره‌های بزرگ سابق این تیم در خط میانی مقایسه کنند اما بدشانسی بزرگی که در فصل گذشته گریبان‌گیر او شد باعث شد که نتواند برای مدتی طولانی در زمین حاضر شود.

این بازیکن در جریان بازی تیم ملی اسپانیا برابر تیم ملی گرجستان به شدت مصدوم شد و مجبور شد رباط صلیبی و مینیسک پایش را به تیغ جراحان بسپارد و از آبان ماه سال گذشته تا به حال نتوانسته است برای بارسلونا یا تیم ملی کشورش به میدان برود.

در ابتدا گفته شده بود که مدت زمان دوری این ستاره اسپانیایی از میادین با توجه به شدت مصدومیتش نزدیک به ۱۰ ماه خواهد بود اما پس از آن اعلام شد که احتمال دارد این زمان افزایش پیدا کند و حتی تا نزدیک یک سال هم برسد.

در نهایت هم همین اتفاق رخ داد و مارکا خبر داده است که گاوی در اواخر ماه اکتبر (اواسط آبان) قادر به بازگشت مجدد به میادین خواهد بود. گفته می‌شود که کادر فنی بارسا هیچ عجله‌ای برای استفاده از او در ترکیب این تیم نخواهد داشت و به او فرصت می‌دهد تا بتواند بار دیگر به آمادگی پیش از مصدومیتش برگردد.

دیدگاه‌ها