کد خبر : 2067108 | 15 شهریور 1403 ساعت 06:55 | 45.9K بازدید | 54 دیدگاه

ترفند منحصر به فرد برای برقراری نظم

فلیک به لباس بازیکنان هم کار دارد!

سرمربی بارسلونا برنامه جالبی برای انضباط بازیکنان این تیم طراحی و اجرا کرده است.

فلیک به لباس بازیکنان هم کار دارد!

به گزارش "ورزش سه"، هر وقت که کارنامه نتایج موفق یک تیم بررسی شود، بدون تردید "انضباط" جزء مولفه‌هایی است که در امور آن تیم نقشی برجسته دارد. حالا این انضباط یا از جانب مدیریت و شاید اجباری باشد، یا به طور ذاتی و شخصیتی است ولی هر چه باشد برای رسیدن به موفقیت نمی‌توان آن را نادیده‌ گرفت.

تا پیش از این پروتکل‌های مختلفی برای برقراری انضباط در تیم‌های ملی و باشگاهی دیده شده؛ از ممنوعیت مقطعی فعالیت در شبکه‌های اجتماعی گرفته تا دقت در ساعت ورود و خروج و مواردی دیگر. اما آنچه هانسی فلیک اخیرا اجرا کرده کم نظیر و شاید بتوان گفت بی‌نظیر است.

2077048

سرمربی بارسلونا بعد از آنکه تصاویر مختلفی از نوع لباس پوشیدن بازیکنان این تیم در فضای مجازی وایرال شد، از باشگاه درخواست کرد پیراهنی طراحی کنند که بازیکنان قبل از هر بازی و در هنگام ورود به ورزشگاه آن را بپوشند که البته بلافاصله این درخواست او عملی شد.

همانطور که گفتیم این ترفند فلیک منحصر به‌فرد است و به مرور نظم را وارد شخصیت بازیکنان بارسلونا خواهد کرد. آن‌وقت است که اگر دیگر مولفه‌های نتیجه‌گیری هم در این تیم وجود داشته باشد، می‌توان تاثیر بالای همین حرکت ساده فلیک را مشاهده کرد.

دیدگاه‌ها