کد خبر : 2067107 | 15 شهریور 1403 ساعت 06:40 | 19.2K بازدید | 35 دیدگاه

مودریچ: به جام جهانی ۲۰۲۶ فکر نمی‌کنم

لوکا مودریچ، ستاره تیم ملی کرواسی، درباره احتمال بازی‌اش در جام جهانی ۲۰۲۶ صحبت کرد.

مودریچ: به جام جهانی ۲۰۲۶ فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی پنجشنبه‌ شب در چارچوب لیگ ملت‌های اروپا به مصاف پرتغال خواهد رفت. دو تیم پس از ناکامی در یورو ۲۰۲۴ انگیزه زیادی برای موفقیت در این لیگ و کسب قهرمانی آن دارند.

لوکا مودریچ به عنوان نماینده کرواسی در نشست خبری این دیدار شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران در مورد وضعیت خود و رویارویی با پرتغال صحبت کرد.

احساست در تیم ملی؟
من هنوز مثل اول با انگیزه هستم. بزرگترین افتخار و بزرگترین آرزوی من بازی در تیم ملی کرواسی است. من افتخار می‌کنم و خوشحالم که هنوز اینجا هستم، مربی من را می‌خواهد و هم‌تیمی‌هایم از بازی با من خوشحال هستند. به همین دلیل است که من هنوز اینجا هستم. فکر می‌کنم هنوز می‌توانم به تیم کمک کنم و برای کمک به هر چیزی که آنها نیاز داشته باشند، اینجا هستم.»

2077047

بازی در جام جهانی ۲۰۲۶؟
تا آن‌موقع زمان زیادی مانده است، در سن من ما نمی‌توانیم خیلی از قبل برنامه‌ریزی کنیم. هدف اولیه این است که در لیگ ملت‌ها به بهترین شکل ممکن کار کنیم، سپس درباره آینده صحبت خواهیم کرد. من نمی‌توانم چیزی را تأیید کنم زیرا زمان زیادی مانده و فعلا به جام جهانی ۲۰۲۶ فکر نمی‌کنم. نمی‌دانم این موضوع در سن من چقدر واقع‌بینانه است.»

نظرت درباره بازیکنان پرتغال؟ 
علاوه بر کریستیانو رونالدو، برناردو سیلوا بازیکن دیگری است که دوست دارم. سلیقه من بازیکنانی مانند او است.

دیدگاه‌ها