کد خبر : 2067105 | 15 شهریور 1403 ساعت 06:27 | 29.3K بازدید | 34 دیدگاه

محبوبیت افعی‌ها در نصف جهان: شوق امضای مهدی

شاید وقت آن رسیده که مهدی طارمی را چهره ویژه این روزهای تیم ملی بدانیم.

محبوبیت افعی‌ها در نصف جهان: شوق امضای مهدی

به گزارش "ورزش سه"، برگزاری بازی تیم ملی در اصفهان فرصتی شد تا هواداران فوتبال در شهری جز پایتخت هم فرصت پیدا کنند تا از نزدیک با ملی پوشان همراه شوند. اصفهانی‌ها امروز خود را به محل برگزاری اردوی شاگردان قلعه‌نویی رساندند تا برای دقایقی هم که شده آنها را از نزدیک ببینند.

این تصویر بخشی از هوادارانی است که منتظر بازیکنان تیم ملی هستند. همه گوشی به دست آماده گرفتن فیلم و عکس یادگاری و سلفی و... . منتها در این بین آنچه خودنمایی می‌کند نوجوانی است که مخاطبی خاص دارد. او فقط می‌خواهد مهدی طارمی را ببیند. پیراهن اینتر را بالا آورده و خودکاری هم در دست دارد تا مهدی با آن برایش امضا کند.

در اینکه تیم‌های ایتالیایی از گذشته تا به حال در ایران طرفدارانی داشته‌اند شکی نیست اما اینکه نسل جدید هواداران ایرانی به دنبال ثبت امضا روی پیراهن تیمی از سری‌آ باشند اتفاق نوظهوری است که به لطف درخشش‌ مهدی طارمی رقم خورده.

البته که مدیران اینتر پیش از این با تولید محتوایی که با محوریت طارمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند توجه هواداران ایرانی را به خود جلب کرده و حالا به نظر می‌رسد این ارتباط کاملا دوطرفه شده باشد.

دیدگاه‌ها