کد خبر : 2067103 | 15 شهریور 1403 ساعت 01:02 | 50.3K بازدید | 160 دیدگاه

شوخی کروس: توپ طلا مال من، لطفا!

تونی کروس به نامزد شدنش برای جایزه توپ طلا واکنش نشان داد.

شوخی کروس: توپ طلا مال من، لطفا!

به گزارش "ورزش سه"، نامزدهای مراسم توپ طلای ۲۰۲۴ امشب اعلام شدند و لیست ۳۰ نفره‌ای که شانس بردن این جایزه تاریخی و ارزشمند را دارند، مشخص شد.

در بین این نامزدها ۶ نفر از بازیکنان فصل گذشته رئال مادرید هستند. تیمی که در فصل گذشته موفق به کسب سوپرجام اسپانیا، قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان شد و پیش از آغاز فصل نیز قهرمانی سوپرجام اروپا را به دست آورد. کیلیان امباپه هم که سال گذشته در پاری سن ژرمن حضور داشت، دیگر رئالی این لیست است.

تونی کروس، آنتونی رودیگر، فدریکو والورده، وینیسیوس جونیور، دنی کارواخال، جود بلینگام و امباپه، رئالی‌هایی هستند که می‌توانند برنده توپ طلا باشند و گفته می‌شود شانس کارواخال و وینیسیوس جونیور از دیگر نفرات بیشتر است.

2077034

در همین حین تونی کروس که در پایان فصل گذشته از فوتبال خداحافظی کرد به این اتفاق واکنش نشان داده است. او با انتشار عکس نامزدی بازیکنان رئال برای توپ طلا، به شوخی نوشت: «بیخیال، شما ۶ نفر سال دیگه هم می‌تونید ببرید.»

کروس به این موضوع اشاره دارد که امسال آخرین سالی است که او شانس بردن توپ طلا را دارد و با این شوخی از دیگر بازیکنان رئال خواست در صورت بردن توپ طلا، این جایزه را به او بدهند.

دیدگاه‌ها