کد خبر : 2067098 | 15 شهریور 1403 ساعت 05:00 | 43.8K بازدید | 93 دیدگاه

تلاش مضاعف محبوب‌ترین بازیکن استقلال (عکس)

مهرداد محمدی با رد پیشنهاد پرسپوليس و حواشی که در پایان فصل گذشته شکل داد، اکنون از محبوبیت بالایی بین هواداران استقلال برخوردار است.

تلاش مضاعف محبوب‌ترین بازیکن استقلال (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، دوری شش هفته‌ای مهرداد محمدی از بازی رسمی با توجه به خروج نامش از لیست تمدید شده و او علاوه بر دربی تقریبا به هفته‌های پایانی نیم‌فصل خواهد رسید.

محمدی که اصولا بازیکن بی‌ریا و بی‌شیله‌پیله‌ای است و همین صراحت لهجه‌اش هم در کنار کیفیت فنی‌اش از او بازیکن محبوبی ساخته، به دلیل رفتار و صحبت‌هایی که در پایان فصل گذشته داشت، اکنون با محرومیت مواجه است و خروج عجیبش از لیست باشگاه‌ها وضعیت را برای او سخت‌تر کرده است.
با این حال در روزهایی که تصور می‌شد با خروج از لیست استقلال شرایط برای شکار او توسط دیگر مدعیان فراهم باشد، همین رفتار خاکی‌اش بار دیگر محبوبیتش بین هواداران استقلال را افزایش داد.

2077024

شاید پرسپولیسی‌ها به واسطه اظهارات روزهای اول چهره شدن مهرداد و میلاد محمدی که خود را دلباخته پرسپوليس معرفی می‌کردند، امید زیادی داشتند تا برادران محمدی را همزمان سرخپوش کنند اما مهرداد علی‌رغم خروج نامش از لیست استقلال با جمله : “به آقا جواد قول داده‌ام” به پیشنهادات پاسخ داد تا نشان دهد در این دوره و زمانه هم می‌توان روی قول و حرف آدم‌ها حساب باز کرد.

محمدی اکنون در تمرینات استقلال حضوری فعال دارد و روزشماری می‌کند تا دوباره در ترکیب تیم آبی‌ها با پیراهن شماره هفت سکوها را وادار به تشویق خود کند.

او هرچند به دلیل محرومیت شانس تقابل ویژه با برادرش در دربی پیش‌رو را از دست داده اما قطعا محبوبیت او به واسطه رفتار و مرامی که به خرج داده نزد هواداران این تیم افزایش یافته است.

دیدگاه‌ها