کد خبر : 2067094 | 15 شهریور 1403 ساعت 04:44 | 26.8K بازدید | 37 دیدگاه

آلن شیرر: هالند به یک شرط رکورد من را می‌زند!

آلن شیرر، بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس معتقد است ارلینگ هالند درصورتی که در سال‌های آینده از منچسترسیتی جدا نشود، به رکوردش خواهد رسید.

آلن شیرر: هالند به یک شرط رکورد من را می‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند با ثبت دومین هت‌تریک خود در فصل جدید لیگ برتر، مجموع گل‌های زده خود را به ۷۰ گل در ۶۹ بازی رساند. او حالا از نگاه سایت اسکای اسپورت، نزدیک‌ترین تعقیب کننده به بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر یعنی آلن شیرر مهاجم سال‌های دور نیوکسل است.

آلن شیرر که از سال ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۶ به همراه تیم‌های بلک برن و نیوکسل،‌ رکورد ۲۶۰ گل در ۴۴۰ بازی را به نام خود ثبت کرده است. او همچنین در طول دوران بازی‌اش سه بار به عنوان آقای گلی لیگ برتر رسید. رکوردی که به‌نظر می‌رسد ارلینگ هالند در پایان این فصل به آن برسد تا تنها رکورد انفرادی باقی مانده برای شیرر، تعداد گل‌های او در لیگ برتر باشد.

آلن شیرر در همین خصوص در گفتگو با دیلی میل گفت: "طبیعتا اگر هالند تا پنج شش سال آینده همچنان در منچسترسیتی بماند، از تعداد گل‌های زده من عبور خواهد کرد. اما خب کسی از آینده خبر ندارد و باید دید او تا چه زمانی با سیتی ادامه خواهد داد. شاید با جدایی احتمالی گواردیولا از این تیم، هالند نیز از انگلیس برود.

2075468

هالند مهاجم بسیار فرصت‌طلب و گلزنی است و همانطور که گفتم اگر در انگلیس بماند، قطعا به رکورد گلزنی من خواهد رسید. بنابراین امیدوارم این اتفاق نیفتد و رکورد من همچنان دست نخورده باقی بماند. در حال حاضر بازیکنی جز هالند این رکورد را تهدید نمی‌کند."

دیدگاه‌ها