کد خبر : 2067085 | 15 شهریور 1403 ساعت 04:11 | 40K بازدید | 52 دیدگاه

خاطره هم‌‌تیمی سابق افسانه برزیلی در کوئرتارو:

رونالدینیو گفت من را شکست بده و 500 دلار بگیر!

گیل آلکالا، دروازه‌بان سابق کوئرتارو، خاطره جالبی از رونالدینیو بیان کرده و از مهارت این بازیکن در ضربات ایستگاهی صحبت کرد.

رونالدینیو گفت من را شکست بده و 500 دلار بگیر!

به گزارش "ورزش سه"، شبکه فوتبال "فوتبول دِسدِسنترو" در جدیدترین قسمت خود یک مهمان ویژه داشت و گیل آلکالا، دروازه‌بان سوم سابق کوئرتارو، خاطرات جالبی را از رونالدینیو افسانه‌ای بیان کرد.

رونالدینیو در فصل 15-2014 در این باشگاه مکزیکی بازی کرد و در آنجا بود که با گیل آلکالا ملاقات کرد. این دروازه‌بان فاش کرد که روزی ستاره سابق بارسلونا با او یک شرط‌بندی جالب انجام داد.

آلکالا گفت: "من هنوز خیلی جوان بودم و آن زمان همیشه رونالدینیو را در تبلیغات می‌دیدم که می‌گفت 5 گل می‌زند یا پنج ضربه به تیرک دروازه می‌زند یا می‌تواند هر 10 پنالتی را پشت سر هم به گل تبدیل کند."

او یک روز در تمرینات به من گفت: "من پنج ضربه آزاد می‌زنم و اگر جلوی هر کدام از آن‌ها را بگیری 500 دلار به تو می‌دهم. او هر پنج ضربه را به گل تبدیل کرد و تمامی آن‌ها به گل تبدیل شد، هیچ راهی برای متوقف کردن هیچ‌یک از آن‌ها وجود نداشت.

2077001

تمام خاطراتی که با رونالدینیو داشته‌ام را در حافظه‌ام نگه می‌دارم. این خاطرات را برای همیشه نگه می‌دارم، من عکس‌های زیادی با او ندارم، من یک عکس از او روبه‌روی خودم دارم و این همان عکسی است که در موبایلم ذخیره کرده‌ام."

دیدگاه‌ها