کد خبر : 2067082 | 14 شهریور 1403 ساعت 22:44 | 40.1K بازدید | 45 دیدگاه

انتشار تصاویر ستاره‌های اینتر در رقابت اروپایی

گالری چمپیونزلیگی: طارمی علیه سیتی و آرسنال

تصاویر چمپیونزلیگی بازیکنان اینتر منتشر شده و مهدی طارمی نیز مقابل دوربین یوفا قرار گرفته است.

گالری چمپیونزلیگی: طارمی علیه سیتی و آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، نخستین دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با سبک و سیاق و فرمت جدید، از روز سه‌شنبه 27 شهریور آغاز می‌شود. دیدارهای دو تیم همشهری و ایتالیایی یعنی میلان و اینتر برابر لیورپول و منچسترسیتی، بدون شک مهم‌ترین مسابقات دور اول خواهد بود.

پس از پیوستن مهدی طارمی به اینتر، بازی‌های این تیم نیز مورد توجه هواداران ایرانی قرار گرفته و علاوه بر سیتی، این بازیکن باید برابر تیم‌های مهم دیگری مانند آرسنال و لورکوزن نیز قرار بگیرد. باشگاه‌های مطرحی که قرار گرفتن طارمی برابر آنها، می‌تواند جالب باشد.

2076991

چندی قبل و پیش از قرعه کشی بازی‌های دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، باشگاه‌های مختلف اقدام به انتشار تصاویری از بازیکنان خود مقابل دوربین یوفا کردند. تصاویری که برای کارهای گرافیکی اتحادیه فوتبال اروپا عکس‌برداری شده و حالا تصاویر باشگاه اینتر نیز منتشر شده است.

2076992

در میان این تصاویر، مهدی طارمی نیز دیده می‌شود که مقابل پس زمینه‌ای به رنگ آبی و مشکی قرار گرفته و تصاویر مختلفی از او ثبت شده است. مهاجم ایرانی که در لباس پورتو توانست بازی‌های خوبی را در لیگ قهرمانان اروپا به نمایش بگذارد و حالا به دنبال تکرار این موضوع در اینتر است.

2076993

طارمی که اکنون در اردوی تیم ملی به سر می‌برد، تلاش می‌کند تا در جدال برابر قرقیزستان، نخستین گل رسمی خود در فصل جدید را به ثمر برساند و سپس مقابل امارات نیز بدرخشد تا با روحیه بالایی به تمرینات اینتر بازگردد. جایی که احتمال حضور ثابت او برابر مونزا نیز وجود دارد.

2076994
2076995

دیدگاه‌ها