کد خبر : 2067080 | 14 شهریور 1403 ساعت 22:41 | 6.6K بازدید | 8 دیدگاه

نگرانی اسکالونی: احتمال غیبت مک‌آلیستر مقابل شیلی

لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، اعلام کرد که الکسیس مک آلیستر، ستاره لیورپول، درد دارد و ممکن است دیدار مقابل شیلی را از دست بدهد.

نگرانی اسکالونی: احتمال غیبت مک‌آلیستر مقابل شیلی

به گزارش "ورزش سه"، مک آلیستر در تمام بازی‌های این فصل لیورپول بازی کرده و پس از پیوستن به آرژانتین با مقداری درد و خستگی دست و پنجه نرم می‌کند.

اسکالونی تایید کرد که این هافبک با درد دست و پنجه نرم می‌کند و اولین جلسه تمرینی با آلبی سلسته را از دست داد.

هنوز مشخص نیست که مصدومیت مک آلیستر از کدام ناحیه است اما کادرپزشکی لیورپول تا زمانی که او در فیفادی برای کشورش بازی می‌کند، وضعیت این بازیکن را زیر نظر خواهند داشت.

آرژانتین روز جمعه به مصاف شیلی می‌رود و سه‌شنبه آینده مقابل کلمبیا قرار می‌گیرد. هر دو بازی در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 برگزار می‌شوند.

اسکالونی به خبرنگاران گفت: "الکسیس تمرین نکرد چون درد و خستگی زیادی داشت. همیشه برای ما اتفاق می‌افتد، بازیکنان به اینجا می‌آیند تا تیم ملی را همراهی کنند. منتظر می‌مانیم و ببینیم که او پس از آزمایشات چه وضعیتی خواهد داشت.

این روش بازی ما را تغییر نمی‌دهد، چون ما در همان حالت باقی می‌مانیم، اما این درست است که او در ضربات ایستگاهی به ما کمک نمی‌کند. بقیه اعضای تیم کم و بیش آماده هستند."

2076988

پس از فیفادی، لیورپول در 14 سپتامبر به مصاف ناتینگهام فارست می‌رود. آن‌ها سپس در اواسط هفته، رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان خود را مقابل آث میلان آغاز خواهند کرد.

دیدگاه‌ها