کد خبر : 2067079 | 14 شهریور 1403 ساعت 22:39 | 37.3K بازدید | 32 دیدگاه

اولین‌بار پس از شروع فصل: مدافع بارسا برمی‌گردد!

رونالد آرائوخو پس از چند هفته ریکاوری در اروگوئه، روز جمعه به بارسلونا بازخواهد گشت.

اولین‌بار پس از شروع فصل: مدافع بارسا برمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو روز جمعه به بارسلونا بازمی‌گردد. این بازیکن اروگوئه‌ای چند هفته‌ای را در کشورش گذرانده و در حال بهبودی از مصدومیت خود با کمک یک فیزیوتراپیست بوده است. آرائوخو در تاریخ ۷ جولای در جریان مسابقات کوپا آمه‌ریکا در تیم ملی اروگوئه مصدوم شد. این مدافع میانی که در دقیقه ۳۰ بازی یک‌چهارم نهایی مقابل برزیل مجبور به ترک زمین شد، یک هفته بعد به بارسلونا سفر کرد و آزمایش‌های پزشکی نشان داد که او دچار آسیب‌دیدگی در تاندون همسترینگ پای راست شده است.

در تاریخ ۲۲ جولای، او توسط دکتر لاسه لامپاینن در فنلاند جراحی شد، پزشکی که قبلاً بازیکنان دیگری از بارسلونا مانند عثمان دمبله و سرخی روبرتو را درمان کرده بود. مدت زمان بازگشت او به میادین اعلام نشد، اما این نوع آسیب‌ها معمولاً برای بهبودی کامل به حدود چهار ماه نیاز دارند.

آرائوخو، یکی از کاپیتان‌های تیم، در مراسم معرفی تیم در جام خوان گامپر حضور داشت و سپس به کشورش سفر کرد. با اجازه باشگاه، او به مونته‌ویدئو رفت تا اولین مرحله از بهبودی خود را در کنار خانواده‌اش انجام دهد. این مدافع که ترجیح داده است در شبکه‌های اجتماعی سکوت کند، در این هفته‌ها با یک فیزیوتراپیست کار کرده و از راه دور وضعیت تیم و چهار پیروزی متوالی تیم هانسی فلیک، سرمربی جدید، را دنبال کرده است. فلیک با آغوش باز منتظر بازگشت آرائوخو است، زیرا نوع بازی او به خوبی با سبک بازی مربی آلمانی هماهنگ است.

2076984

پس از تکمیل این مرحله از بهبودی، آرائوخو روز جمعه به بارسلونا بازمی‌گردد و هفته آینده در کمپ ورزشی خوان گامپر حضور خواهد داشت. پزشکان باشگاه روند بهبودی او را ارزیابی خواهند کرد و آرائوخو تحت نظارت تیم پزشکی باشگاه به کار خود ادامه خواهد داد تا به بازگشت به میادین در اواخر ماه نوامبر نزدیک شود.

دیدگاه‌ها