کد خبر : 2067078 | 15 شهریور 1403 ساعت 03:55 | 13K بازدید | 12 دیدگاه

سیدورف: حسرت بازی در لیگ برتر روی دلم ماند!

کلارنس سیدورف، ستاره هلندی سابق دنیای فوتبال می‌گوید علاقه‌مند به حضور در لیگ برتر انگلیس بوده است.

سیدورف: حسرت بازی در لیگ برتر روی دلم ماند!

به گزارش "ورزش سه"، کلارنس سیدورف ستاره هلندی تیم‌های میلان، آژاکس، رئال مادرید و همچنین تیم ملی هلند، صحبت‌های جالبی در خصوص عدم حضورش در لیگ برتر انگلیس با وجود داشتن پیشنهادات مختلف از تیم‌های مطرح این کشور را در گفتگو با مجله میرر به زبان آورده است.

او در ابتدای صحبت‌هایش در این خصوص گفت: "نخستین‌بار زمانی در سمپدوریا حضور داشتم، دو تیم منچستریونایتد و آرسنال خواهان جذب من بودند اما تصمیم گرفتم راهی رئال شوم. چند سال بعد و زمانی که از رئال راهی اینتر شدم نیز این دو تیم علاقه‌مند به من بودند.

آخرین‌بار نیز زمانی که کارلو آنچلوتی در چلسی حضور داشت، شدیدا دوست داشت که در تیمش حضور داشته باشم اما خب این انتقال شکل نگرفت. در واقع در سه مقطع مختلف فرصت حضور در لیگ جزیره را داشتم اما هرگز این اتفاق رخ نداد."

در این بین به‌نظر می‌رسید سیدورف بیشتر از منچستریونایتد و آرسنال، حسرت نهایی نشدن انتقالش به چلسی را می‌خورد. خودش در این مورد گفت: "حس می‌کنم باشگاه میلان اجازه نداد این انتقال به سرانجام برسد. دروغ نگویم، خیلی دوست داشتم به چلسی بروم و تجربه حضور در لیگ برتر را هم به‌دست آورم اما خب همیشه اوضاع آنطور که دوست دارید پیش نمی‌رود."

دیدگاه‌ها