کد خبر : 2067070 | 14 شهریور 1403 ساعت 21:57 | 23.2K بازدید | 42 دیدگاه

پاسخ شیرر به تن‌هاخ: می‌دانی که حق با من است!

آلن شیرر به اظهارات اریک تن‌هاخ درباره فرم مارکوس راشفورد واکنش نشان داد.

پاسخ شیرر به تن‌هاخ: می‌دانی که حق با من است!

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم ۲۶ ساله شروع چالش‌برانگیزی در فصل جدید لیگ برتر داشته است، اما سرمربی منچستر یونایتد همچنان از او حمایت کرده است.

با وجود شایعاتی درباره علاقه پاری سن ژرمن به راشفورد، او در الدترافورد باقی مانده است؛ تصمیمی که اکنون به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. با این حال، شیرر از نظرات سخت‌گیرانه خود نسبت به این بازیکن انگلیسی عقب‌نشینی نکرد.

شیرر در پاسخ به تن‌هاخ گفت: «من در مورد نظراتم درباره راشفورد و منچستریونایتد کاملاً راضی و خوشحال هستم. من کاملاً واکنش اریک تن‌هاخ را درک می‌کنم زیرا در کنفرانس مطبوعاتی از او درباره یکی از بازیکنانش پرسیده شد و او هیچ گزینه دیگری جز حمایت از بازیکنش نداشت. من کاملاً این را درک کردم. با این حال، من به همه چیزهایی که گفتم پایبند هستم و هیچ چیزی برای من از آنچه در آخر هفته دیدم تغییر نکرد. او شرایط راشفورد را می‌داند اما مجبور است که از بازیکنش حمایت کند. این کار هیچ اشکالی ندارد.»

تن‌هاخ در نشست خبری‌اش درباره اظهارات شیرر به سوال خبرنگار پاسخ داد. شیرر در مورد راشفورد گفته بود: «او دو بازی این فصل داشته و حتی یک شوت به دروازه نداشته است. آنها فصل گذشته ۵۷ گل زدند. این بدترین آمار در نیمه بالای جدول بود. رود فن نیستلروی به آنجا آورده شده است. او برای درست کردن وضعیت باید به نوعی جادو کند.»

2076962

تن‌هاخ در پاسخ شیرر گفت: «من از عملکرد راشفورد در پیش‌فصل، مقابل فولام و همچنین مقابل برایتون بسیار راضی بودم. من او را به دلیل عملکرد یا سطحش تعویض نکردم، نه، ما باید تعویض داشته باشیم زیرا بازیکنان خوبی روی نیمکت داریم که انرژی جدیدی به ترکیب می‌آورند. به نظرات دیگر توجه نمی‌کنم. نظر آن کارشناس احمقانه بود.»

دیدگاه‌ها