کد خبر : 2067067 | 14 شهریور 1403 ساعت 21:41 | 11.1K بازدید | 15 دیدگاه

پس از تایید آزادی موقت به دنبال اتهام به تجاوز؛

مهاجم جنجالی والنسیا: به وقتش صحبت می‌کنم!

رافا میر، مهاجم والنسیا، پس از گذراندن دو روز در زندان و شهادت در برابر قاضی، آزاد شد و به خانه‌اش بازگشت.

مهاجم جنجالی والنسیا: به وقتش صحبت می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، حضور رافا میر هنگام ورود به دادگاه لیریا در حدود ساعت 1:40 بعد از ظهر هیچ شباهتی به چیزی نداشت که در حوالی ساعت 6 بعد از ظهر هنگام ورود به خانه‌اش دیده شد.

ظهر امروز این فوتبالیست با شلوارک و تیشرت مشکی رنگ روشن پس از پیاده شدن از ماشین پلیس در یک کیسه کاغذی سعی کرده بود دست‌های دستبند شده خود را پنهان کند.

چند ساعت بعد رافا میر با شلوار جین، تیشرت سفید و ژاکت آبی، وقتی با چند خبرنگار در مقابل درب ویلای خود در منطقه  بِتِرا ملاقات کرد، خیلی آرام آرام بود.

او در حالیکه از سمت سرنشین وسیله نقلیه حامل اعضای خانواده‌اش پیاده شد، به خبرنگاران گفت: "حالم خوب است. وقتی که زمان من رسید، صحبت می‌کنم. می‌دانید که من مشکلی با صحبت کردن ندارم."

2076953

رافا میر به تازگی از تصمیم رئیس دادگاه بدوی و دستورالعمل شماره 8 لیریا مطلع شده و به صورت موقت آزاد شده است.

او و دوستش پابلو خارا که گفته می‌شود به اتهام تجاوز به دو زن دستگیر شده بودند، ظهر امروز در دادگاه حضور داشتند و به قید وثیقه آزاد شدند.

به گفته منابع اسپانیایی، هیچ یک از طرفین دخیل در رسیدگی به این پرونده درخواست بازداشت پیشگیرانه برای دستگیرشدگان را نداشتند اما گذرنامه این بازیکن ضبط شد و او اجازه خروج از خاک اسپانیا را ندارد. همچنین رافا میر تا پایان رسیدگی به این پرونده باید به صورت هفتگی در دادگاه حضور پیدا کند و همچنین نباید تا شعاع 500 متری به دو شاکی نزدیک شود.

دیدگاه‌ها