کد خبر : 2067063 | 14 شهریور 1403 ساعت 21:06 | 22.6K بازدید | 71 دیدگاه

دفاع رافینیا از هم‌وطن جنجالی:

وینیسیوس را این‌طور نبینید، خیلی باحال است!

رافینیا، بازیکن بارسلونا، با انتقاد از وینیسیوس از هم‌وطن خود دفاع می‌کند و از طرفداران می‌خواهد که او را قضاوت نکنند.

وینیسیوس را این‌طور نبینید، خیلی باحال است!

به گزارش "ورزش سه"، رافینیا از وینیسیوس جونیور دفاع کرده و مدعی است که هم‌وطنش بازیکن خاصی است. وینیسیوس در طول دوران حضورش در رئال مادرید بارها در اسپانیا مورد آزار نژادپرستانه قرار گرفته است.

در ماه می 2023، پس از بازی رئال با والنسیا که چند نفر به دلیل توهین به وینیسیوس دستگیر شدند، اوضاع تشدید شد.

رافینیا از وینیسیوس دفاع کرد اما با این حال می‌گوید که هم تیمی برزیلی‌اش اغلب در طول مسابقات کارهای "غیر ضروری" انجام می‌دهد.

وینگر بارسا در گفت‌وگو با راک‌وان گفت: "وینیسیوس در زمین فوتبال کاملاً با وینیسیوس خارج از زمین فرق دارد. وقتی خارج از فوتبال او را ببینید، متوجه می‌شوید واقعا یک شخص دیگری است. من قبلاً بازیکنان زیادی را دیده‌ام که خارج از زمین یک مدلی هستند و در زمین به گونه‌ای دیگر. این در فوتبال طبیعی است، بازیکنان زیادی اینطور هستند.

من سعی می‌کنم به همه توضیح دهم که وینیسیوس انسان بدی نیست، او یک بازیکن و انسان تماشایی است، یک فرد بسیار خوب. او از من کوچک‌تر است، اما وقتی به تیم ملی دعوت شدم، او قبل از من در تیم ملی بود و کمک زیادی به من کرد."

2076939

رافینیا درباره ارتباطش با وینیسیوس گفت: "ما خیلی خوب با هم کنار می‌آییم، من هم اغلب با او صحبت می‌کنم و به او می‌گویم که لازم نیست کارهایی که در زمین انجام می‌دهد را انجام دهد، اما آن را درک می‌کنم. هر فردی متفاوت است، او چنین است و به نظرم در زمین اعتماد به نفس متفاوتی با انجام این کار به دست می‌آورد.

مثلاً گاوی در زمین به نظر من دیوانه است، خیلی آزاردهنده است. اما خارج از زمین او فردی باورنکردنی است، دوست داشتنی، دلسوز... وینیسیوس هم همینطور است. با این حال، سخت است که مردم را متقاعد کنیم که او اینطور است، آن هم وقتی او را به شکلی خاص در زمین می‌بینند.

اگر فقط لحظاتی را با او زندگی کنید، خواهید دید که حق با من است. او با محبت است. وینیسیوس فردی است که همیشه شوخی می‌کند، همیشه لبخند می‌زند. جدی دیدن وینیسیوس سخت است، او همیشه در حال شوخی است."

دیدگاه‌ها