کد خبر : 2067059 | 14 شهریور 1403 ساعت 20:45 | 29.9K بازدید | 49 دیدگاه

گل زدن به بیرو هنوز لذت دیگری دارد!

مهدی طارمی با انگیزه‌های متفاوتی بار دیگر در اردوی تیم ملی حضور یافته است.

گل زدن به بیرو هنوز لذت دیگری دارد!

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی ایران ساعاتی دیگر برابر قرقیزستان قرار خواهد گرفت و امیر قلعه‌نویی امیدوار است با برتری مقابل این حریف  استارت مقتدرانه‌ای را شاهد باشد.

مهدی طارمی که اکنون به عنوان عضوی از تیم اینترمیلان پا به اردوی تیم ملی گذاشته و از این حیث خاص‌ترین بازیکن ایران محسوب می‌شود، چالش جدیدی را برای تجربه یک جام جهانی دیگر را استارت خواهد زد.

تیم ملی در اولین گام از مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی باید برابر قرقیزستان قرار گیرد و باید دید مهدی طارمی که خاطرات شیرینی از بازی در زمین فولادشهر دارد، این‌بار با پیراهن تیم ملی در این استادیوم و در جدالی ملی چه نمایشی خواهد داشت.

آمادگی و روحیه بالای مهدی طارمی در اردوی تیم ملی باعث امیدواری بیشتر کادرفنی نیز شده است. جایی که او همچنان از تقابل با شماره یک تیم ملی و گلزنی به علیرضا بیرانوند سرمستانه شادی می‌کند و کری‌خوانی را با گلر حال حاضر تراکتور به این شکل دنبال می‌کند.

برای مهدی طارمی که طی سالیان اخیر در فوتبال اروپا بارها جشن گل خود را مقابل تیم‌های مطرحی خصوصا در لیگ قهرمانان به پا کرده، همچنان گل زدن به علیرضا بیرانوند به عنوان رقیب و هم‌تیمی قدیمی لذتی جذاب دارد.

دیدگاه‌ها