کد خبر : 2067058 | 14 شهریور 1403 ساعت 20:32 | 26.5K بازدید | 40 دیدگاه

قلعه‌نویی و شاگردانش محبوب خیابان چهارباغ (عکس)

اعضای تیم ملی در هتلی در منطقه چهارباغ اصفهان مستقر شده‌اند و در حال آماده‌سازی برای اولین دیدار مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی هستند.

قلعه‌نویی و شاگردانش محبوب خیابان چهارباغ (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، دست سرنوشت و عدم توانایی مسئولان ورزشی کشور برای مهیا کردن یک ورزشگاه مناسب فوتبال، برای اولین مرتبه طی دهه‌های اخیر تیم ملی را به اصفهان رسانده است. البته تیم ملی دو سال پیش هم در مشهد یکی از مسابقات مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 را مقابل لبنان برگزار کرد که آن میزبانی تبعات خوبی برای فدراسیون و فوتبال ایران در پی نداشت.

با این حال حضور تیم ملی در شهرهای دیگر که به واسطه بازسازی ورزشگاه آزادی و از دسترس خارج شدن این مجموعه قدیمی در حال اتفاق افتادن است، سبب شده تا هواداران فوتبال در خارج از پایتخت هم فرصت حمایت از تیم ملی را بدون طی کردن مسافت شهرهایشان تا تهران پیدا کنند.

تیم ملی اولین دیدار مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2026 را مقابل قرقیزستان در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد کرد و از روز سه‌شنبه اعضای تیم ملی میهمان شهر گنبدهای فیروزه‌ای شده‌اند و در هتلی مستقر شده‌اند که در خیابان معروف چهارباغ قرار دارد؛ خیابانی با صفا و فرح‌بخش که شامل دو باند سواره‌رو، دو باند ویژهٔ دوچرخه و سه باند پیاده‌رو است که چهار ردیف درختان چنار و نارون آن‌ها را از هم جدا می‌کند.

2076880

حضور تیم ملی در چهارباغ سبب شده تا مردم فوتبال‌دوست اصفهان سر از این خیابان درآورند و البته این‌بار حضور آنها علاوه بر پیاده‌روی و لذت بردن از فضای اطراف، ملاقات با ستاره‌های محبوب تیم ملی را هم پیشکش کرده است. آنها ساعاتی پیش و در هنگام حرکت اتوبوس تیم برای برگزاری آخرین تمرین پیش از مصاف با قرقیزستان حضور قابل توجهی داشتند و به بازیکنان تیم ملی برای شروع قدرتمندانه جهت یک صعود آسان دیگر به جام جهانی روحیه دادند.

دیدگاه‌ها