کد خبر : 2067052 | 14 شهریور 1403 ساعت 20:15 | 49.8K بازدید | 80 دیدگاه

توپ طلا باید به کارواخال برسد؛

خوسلو: امباپه مثل سس کچاپ است!

خوسلو، مهاجم سابق رئال مادرید، می‌گوید روند کیلیان امباپه آغاز شد و ادامه خواهد داشت.

خوسلو: امباپه مثل سس کچاپ است!

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه به دلیل عدم گلزنی در هفته‌های ابتدایی لالیگا مورد انتقاد طرفداران قرار گرفته بود تا اینکه موفق شد در بازی مقابل رئال بتیس دو گل بزند.

خوسلو، مهاجم سابق رئال مادرید که در تابستان به الغرافه قطر رفت، با آاس مصاحبه کرده و وضعیت امباپه را به یک بطری سس گوجه فرنگی تشبیه کرد.

خوسلو تایید کرد که از نظر او روند گلزنی امباپه آغاز شده و همچنان ادامه خواهد داشت: "راستش من زیاد به گلزنی او توجه نمی‌کنم. می‌دانم بازی‌کردن در رئال چگونه است، همینطور ویژگی‌هایی که امباپه دارد را می‌دانم و از نظر من هیچ شکی درمورد او وجود ندارد. امباپه مانند یک بطری سس کچاپ است. ابتدا آن را فشار می‌دهید و بیرون نمی‌آید، اما یک‌دفعه همه چیز بیرون می‌ریزد. او دو گل به بتیس زده و به گلزنی ادامه خواهد داد. او و همه هم تیمی‌هایش در مادرید تاریخ‌ساز خواهند شد."

2076914

او درباره دوران حضور در رئال مادرید گفت: "من قبلاً گفته‌ام که مادرید بهترین تیم جهان است، نه تنها از نظر ورزشی، بلکه از نظر نحوه رفتار با بازیکنان و خانواده‌هایشان. من همیشه از رئال سپاس‌گزار خواهم بود. پوشیدن پیراهن سفید عظمت خود را دارد و مسئولیت بزرگی را به شما محول می‌کند. مادرید فعلی نه تنها بهترین تیم را دارد، بلکه بهترین مربی را نیز دارد."

خوسلو درباره اینکه انتخاب او برای توپ طلا کدام بازیکن خواهد بود، گفت: "بدون شک دنی کارواخال. او فصل گذشته تمام عناوین را به دست آورد و این فصل را با قهرمانی در سوپرجام اروپا آغاز کرد.

2076915

علاوه بر این، او همچنین قهرمان اروپا شد، رقابتی که در آن مانند فینال لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرد. و همه این‌ها در حین بازی در پست مدافع برای او اتفاق افتاد. فکر می‌کنم افرادی که برنده توپ طلا را مشخص می‌کنند باید این را تشخیص دهند و به چنین فوتبالیست‌هایی که مانند او تقریباً در خطر انقراض هستند، توجه بیشتری داشته باشند.

ما فقط به مهاجمان و کسانی که گل‌های زیادی می‌زنند نگاه می‌کنیم. اما بازی به عنوان مدافع برای رئال مادرید یک دستاورد بزرگ و شایسته تقدیر است."

دیدگاه‌ها