کد خبر : 2067050 | 14 شهریور 1403 ساعت 20:02 | 16K بازدید | 24 دیدگاه

شزنی: دوست داشتم بمانم اما یوونتوس مرا نخواست!

ووژک شزنی، دروازه‌بان لهستانی سابق یوونتوس می‌گوید علی‌رغم آنکه دوست داشت در این تیم بماند اما باشگاه تصمیم دیگری گرفت.

شزنی: دوست داشتم بمانم اما یوونتوس مرا نخواست!

به گزارش "ورزش سه"، ووژک شزنی سنگربان لهستانی هفت فصل اخیر یوونتوس، یکی از غیر منتظره‌ترین خداحافظی‌ها از دنیای فوتبال را در ابتدای فصل جاری به نام خود ثبت کرد. این دروازه‌بان ۱۹۵ سانتی‌متری که تنها ۳۴ سال سن داشت و فصل گذشته در ۳۵ بازی برای بیانکونری به میدان رفته بود و حتی در رقابت‌های یورو نیز با تیم ملی کشورش همراه بود.

او سابقه حضور در تیم‌هایی چون رم، برنتفورد و آرسنال را هم در کارنامه داشت و با انجام ۴۳۲ بازی در کل تیم‌های باشگاهی‌اش، سرانجام دو هفته پیش برای همیشه دستکش‌های خود را آویخت و با مستطیل سبز وداع کرد.

این دروازه‌بان امروز در مصاحبه ویدیویی با لوکا توسلی خبرنگار ایتالیایی، در خصوص ماجرای خداحافظی غیرمنتظره‌اش و همچنین شرایط این فصل یوونتوس به گفتگو پرداخت.

شزنی ابتدا در مورد دوران هفت ساله حضورش در یوونتوس گفت: "وقتی به مدت طولانی در یک تیم به میدان بروید و عملکرد مثبتی از خود به نمایش بگذارید، زمان جدایی حس خیلی خوبی خواهید داشت. دوست داشتم حداقل یک سال دیگر در یوونتوس باشم اما خب همه چیز دست من نبود. اما هرگز فکرش را نمی‌کردم که آن‌ها خواهان قطع همکاری با من باشند."

1943383

یوونتوسی‌ها در تابستان میشل دی گرگوریو را به‌عنوان دروازه‌بان جديد خدمت گرفتند و بعد از آن بود که شایعات جدایی شزنی با وجود باقی ماندن یک سال دیگر‌ از قراردادش قوت گرفت و سرانجام به وقوع پیوست. شزنی در این مورد گفت: "من با جونتولی پای میز مذاکره نشستم و به او گفتم می‌خواهم در پایان فصل جاری بازنشسته شوم. اما چند روز بعد از این موضوع، در رسانه‌ها خواندم که یوونتوس شرایط جذب میشل دی گرگوریو را بررسی می‌کند. آن زمان بود که متوجه شدم جایی در برنامه‌های یوونتوس ندارم.

دوست داشتم یک فصل دیگر بازی‌کنم و این توانایی را در خود حس می‌کردم که می‌توانم همچنان مثمرثمر باشم. با این حال بعد از قطعی شدن جدایی‌ام از یوونتوس، آماده تجربه چالش‌های جدید نبودم. ضمن آنکه هیچ دلخوری از مدیران یوونتوس ندارم و تا ابد هوادار این تیم خواهم ماند."

شزنی همچنین در خصوص احتمال برگزاری بازی خداحافظی گفت: "صحبت‌هایی با تیم ملی لهستان داشتیم تا شاید یک دیدار نمادین به منظور خداحافظی‌ام از فوتبال برگزار شود. اما هنوز به طور قطع چیزی در این مورد مشخص نیست. هرچند که همیشه دوست داشتم روزی مقابل هواداران یوونتوس و در استادیوم خانگی این تیم از فوتبال خداحافظی کنم.

دیدگاه‌ها