کد خبر : 2067048 | 14 شهریور 1403 ساعت 19:57 | 21.9K بازدید | 16 دیدگاه

بعد از نایب قهرمانی در لیگ هفدهم و کوچ جمعی ستاره‌ها؛

هدف جدید ملوان: فقط سقوط نکنیم!

تیم زنان ملوان با تغییراتی اساسی و از دست دادن ستاره‌‌های خود، با هدفی جدید وارد فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر زنان خواهد شد!

هدف جدید ملوان: فقط سقوط نکنیم!

به گزارش ''ورزش سه''، تیم زنان ملوان که فصل گذشته با به خدمت گرفتن چندین ملی‌پوش شاخص فوتبال زنان، به جدی‌ترین رقیب خاتون بم برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر زنان تبدیل شده بود؛ حالا با از دست دادن تمام آن ستاره‌ها، در فصل جدید برای بقا خواهد جنگید!

ملوان فصل گذشته با عقد قرارداد لحظه آخری موفق شد شبنم بهشت و افسانه چترنور را جذب کند و این دو ستاره در اغلب مسابقات این تیم در امر گلزنی و گلسازی موفق ظاهر شده بودند؛ اما حالا هر دو بازیکن بعد از مذاکرات موفق با گل‌گهر سیرجان، به این تیم اضافه خواهند شد تا دوباره زیر نظر مربی اسبق خود یعنی مریم جهان نجاتی، برای قهرمانی در لیگ هجدهم تلاش کنند.

مینا نافعی، دیگر ستاره ملوان که در چارچوب این تیم قرار داشت هم در روزهای اخیر مذاکراتی با باشگاه سپاهان داشته و احتمالا او هم انزلی را به مقصد اصفهان ترک خواهد کرد تا این تیم در چارچوب دروازه هم با معضل جدی مواجه باشد.

2076907

اگرچه ملوان با در اختیار داشتن بازیکنان بومی خود مثل سپیده نزهتی، سمانه خانی و شیوا فاضلی، همواره از تیم‌های خوب لیگ برتر زنان بوده است اما قطعا با از دست دادن ستاره‌های خود، دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر نخواهد داشت. ضمن اینکه هدایت این تیم هم احتمالا با اعظم غلامی خواهد بود که با توجه به مصوبه فدراسیون فوتبال در خصوص ممنوعیت همکاری هم‌زمان کادرفنی تیم ملی با تیم‌های باشگاهی، باید قید مدیریت در تیم ملی زنان را بزند و روی نیمکت تیم ملوان بنشیند.

دیدگاه‌ها