کد خبر : 2067046 | 14 شهریور 1403 ساعت 19:41 | 36.6K بازدید | 134 دیدگاه

کاسادو: با احترام، رئال و بارسا را مقایسه نمی‌کنم

مارک کاسادو، مدافع بارسلونا، می‌گوید با احترامی که برای رئال مادرید قائل است این باشگاه را با آبی اناری‌ها مقایسه نمی‌کند.

کاسادو: با احترام، رئال و بارسا را مقایسه نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، مارک کاسادو، یکی از بازیکنان جوان بارسلونا که این فصل در ترکیب اصلی عملکرد خوبی داشته، در مصاحبه با TV3 از روند خوب هانسی فلیک و همچنین اعتمادی که به او داشته، تشکر کرد.

کاسادو که از سوی فلیک با یوشوا کیمیش مقایسه شده بود، گفت: "ما اعتماد او را بسیار زیاد احساس می‌کنیم، او مربی‌‌ای بسیار صمیمی است و با بازیکنان زیاد صحبت می‌کند."

کاسادو درباره اهمیت نتایج خوب در دیدارهای ابتدایی فصل گفت: "وقتی یک پروژه جدید را شروع می‌کنید، برای به دست آوردن ریتم و اعتماد به نفس، از روز اول نتایج مهم هستند."

او درباره مقایسه رئال مادرید و بارسلونا گفت: "با تمام احترامی که برای مادرید قائل هستم، این کار را انجام نمی‌دهم. مادرید تیم فوق‌العاده‌ای دارد، ما هم همینطور و کارها را به خوبی انجام می‌دهیم."

2076903

او درباره اعتمادی که فلیک به بازیکنان جوان دارد، گفت: "همه بازیکنان اعتماد به نفس او را احساس می‌کنند، او زیاد صحبت می‌کند و باعث می‌شود صمیمیت بیشتری را احساس کنیم."

کاسادو در مورد مقایسه خود با کیمیش، گفت: "فصل گذشته من مانند او به عنوان یک مدافع کناری شروع به بازی کردم و این اتفاق افتاد. اکنون می‌توانم در مونیخ به او سلام کنم. اوه، نه! ما در خانه با بایرن بازی می‌کنیم... آیا باید در مورد این شباهت چیزی بگویم؟ نه، نه."

کاسادو در مورد الگوهای خود به دو اسطوره بزرگ بارسا اشاره کرد: "الگوی من همیشه ژاوی بود و زمانی که به عنوان شماره شش بازی‌ کردم، همیشه از سرخیو بوسکتس الگو می‌گرفتم‌."

دیدگاه‌ها