کد خبر : 2067028 | 14 شهریور 1403 ساعت 18:39 | 25.1K بازدید | 96 دیدگاه

کوکوریا: دوباره آهنگ هالند را می‌خوانم!

مارک کوکوریا، مدافع اسپانیا، می‌گوید ارلینگ هالند شعر معروف او را بد برداشت کرده و اگر بتواند دوباره این آهنگ را می‌خواند.

کوکوریا: دوباره آهنگ هالند را می‌خوانم!

به گزارش "ورزش سه"، مارک کوکوریا در جشن قهرمانی اسپانیا شعری همراه هواداران خواند که در آن به ارلینگ هالند کنایه می‌زد.

مدافع اسپانیایی چلسی همراه هواداران اسپانیا این شعر را بازخوانی کرد: "کوکو کوکوریا، اون می‌خوره پائیا (غذای سنتی اسپانیا)، کوکو کوکوریا، اون می‌نوشه استریا (یک نوشیدنی)، هالند هم بهتره وحشت کنه چون کوکوریا داره میاد."

پس از شروع فصل جدید لیگ برتر انگلیس چلسی و منچسترسیتی با هم روبه‌رو شدند که این بازی با برتری 2-0 سیتی همراه شد. هالند پس از بازی ناراحتی خود از این شعر را بیان کرد. هالند گفت: "کوکوریا انسان بامزه‌ای است. سال گذشته پیراهنم را خواست و در این تابستان شعری را در مورد من خواند."

2076866

کوکوریا اکنون به این موضوع واکنش نشان داده و در جریان یک نشست خبری در اردوی اسپانیا گفت: "در انگلیس معنی این آهنگ به نوعی عوض شد. این‌ اتفاقات طبیعی است. در نهایت در انگلیس، این شعر را کمی خارج از چارچوب آن درک کردند و فکر نمی‌کنم هالند هم از آن آگاه باشد. او به حرف‌های هواداران گوش کرد و کمی آن را شخصی کرد.

امروزه مردم چیزها را خیلی شخصی می‌بینند، پالمر از هالند درباره من سوال کرد و تمام شد. این فقط یک حکایت بود. من بسیار خوشحالم و فکر می‌کنم اگر کسی آهنگی با نام هالند می‌خواند به این دلیل است که او یک بازیکن بزرگی است، همه می‌دانیم نام بازیکنی که شناخته نشده است را نمی‌برند. همه خوشحال هستند چون او مقابل چلسی گل زد و من هنوز هم به همان اندازه خوشحالم که یورو 2024 را بردم. حتما دوباره آن آهنگ را خواهم خواند."

دیدگاه‌ها