کد خبر : 2067020 | 15 شهریور 1403 ساعت 03:09 | 30.5K بازدید | 35 دیدگاه

ذوق‌ هواداران چلسی از خرید وینگر انگلیسی:

سانچو را از قبرستان یونایتد نجات دادیم!

طرفداران چلسی جیدون سانچو را با رونالدینیو و ادن هازارد مقایسه می‌کنند.

سانچو را از قبرستان یونایتد نجات دادیم!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران چلسی پس از اولین جلسه تمرینی این بازیکن با آبی‌ها، جیدون سانچو را با ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال مانند رونالدینیو و ادن هازارد مقایسه کردند.

سانچو در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی به صورت قرضی از منچستریونایتد به چلسی منتقل شد. در این انتقال بند خرید 32 میلیون یورویی در پایان فصل برای چلسی گنجانده شده است.

پس از معارفه سانچو در استمفوردبریج، هواداران چلسی نگاهی اجمالی به کارهایی که او می‌تواند در زمین تمرین انجام دهد را زیر ذره‌بین قرار داده‌اند. برخی هواداران ادعا می‌کنند که او از "قبرستان یونایتد نجات" یافته است.

2076849

یکی از هواداران زیر پست اولین حضور سانچو در تمرین چلسی نوشت: "خداراشکر که او را از آن قبرستان نجات دادیم"، در حالیکه یک هوادار دیگر نوشت: "ما رونالدینیوی خودمان را داریم."

در همین حال، یک کاربر دیگر اینطور کامنت گذاشت: "او در اینجا یک ستاره خواهد شد!" یک هوادار دیگر نوشت: "سانچو به منچستریونایتد گل می‌زند، من این را پیش‌بینی می‌کنم."

هوادار دیگری سانچو را با ادن هازارد مقایسه کرد و گفت: "من می‌دانم که گفتن این عجیب است و او هنوز در این سطح نیست، اما آیا عجیب است که بگویم دریبل زدن او به نوعی من را به یاد ادن هازارد می‌اندازد."

دیدگاه‌ها