کد خبر : 2067015 | 14 شهریور 1403 ساعت 17:19 | 16.4K بازدید | 66 دیدگاه

آلن شیرر:

تن‌هاخ نتیجه نگیرد، کریسمس را در یونایتد نمی‌بیند!

آلن شیرر، ستاره سابق نیوکسل، به اریک تن هاخ هشدار داده که اگر می‌خواهد در این باشگاه مانند باید برای دو بازی بعدی نتایج بهتری کسب کند.

تن‌هاخ نتیجه نگیرد، کریسمس را در یونایتد نمی‌بیند!

به گزارش "ورزش سه"، آلن شیرر به اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، هشدار داده که شکست در دو بازی بعدی ممکن است به قیمت اخراج شدن او تبدیل شود.

شیاطین سرخ برای حضور در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر با مشکل مواجه شده‌اند: در اولین بازی خود مقابل فولام پیروز شدند اما سپس به برایتون و لیورپول باختند.

2076838

این روند ضعیف پس از امضای قرارداد دو ساله جدید اریک تن هاخ رخ داده و حالا آلن شیرر، اسطوره لیگ برتر به مربی هلندی هشدار داده که اگر می‌خواهد بیکار نشود، باید به سرعت پیشرفت کند.

شیرر به بِت فِیر گفت: "نتایج یونایتد باید به سرعت بهتر شود تا تن هاخ همچنان برای کریسمس در یونایتد باشد. خیلی چیزها به نتایج دو بازی بعدی آن‌ها بستگی دارد.

2076839

پس از شکست مقابل برایتون و نحوه شکست مقابل لیورپول، اگر تیم در یکی دو بازی بعدی پیشرفت چشمگیری نداشته باشد، شرایط برای تن هاخ واقعاً سخت خواهد بود چون انتقادات بیشتر و بیشتر می‌شود."

شیرر همچنین از عملکرد مارکوس راشفورد انتقاد کرد و گفت: "به نظرم او باید منچستریونایتد را ترک می‌کرد تا دوباره دوران حرفه‌ای خود را احیا کند، چون او به هر دلیلی بسیار ایستا شده و مدتی است که نتوانسته برای تیم کارساز باشد."

دیدگاه‌ها