کد خبر : 2067002 | 14 شهریور 1403 ساعت 16:08 | 45.1K بازدید | 75 دیدگاه

هشدار شهردار مادرید به ستاره رئال

وینیسیوس خراب کردی، سریع عذرخواهی کن!

ادعای وینیسیوس در مورد اینکه اسپانیا کشوری با مشکلات شدید نژادپرستی است و شایسته میزبانی جام جهانی نیست، خشم شهردار مادرید را برانگیخت.

وینیسیوس خراب کردی، سریع عذرخواهی کن!

به گزارش "ورزش سه"، شهردار مادرید از ستاره برزیلی رئال خواست که هرچه سریع‌تر ادعای خود در مورد اسپانیا را پس گرفته و حرف‌هایش را اصلاح کند.
خوزه لوئیس مارتینز آلمیدا، شهردار مادرید، معتقد است وینیسیوس انصاف را رعایت نکرده چون اسپانیا هرگز کشوری نژادپرست نیست.

شهردار مادرید گفت: «همه ما می‌دانیم که مسائل نژادپرستانه در جامعه وجود دارد و باید سخت تلاش کنیم تا آن را از بین ببریم. اما برای اسپانیا و به ویژه مادرید عمیقاً بی انصافی است که بگوییم ما جامعه ای نژادپرست هستیم. برای اینکه جشن میزبانی جام جهانی 2030 به خطر نیفتد، از وینیسیوس می‌خواهم که فورا حرف‌هایش را اصلاح کند. او باید عذرخواهی کند. او بداند که وقتی یک اتفاق نژادپرستانه رخ می‌دهد، همه ما در کنار او خواهیم بود اما وقتی او چنین حرفی در مورد اسپانیا می‌زند، حامیانش را از دست خواهد داد.»

2076808

آلمیدا در ادامه گفت: «فوتبالیست فوق العاده‌ای بودن به این معنا نیست که او نمی‌تواند اشتباه کند و این بار او کارش را خراب کرده است. وینیسیوس اکثریت قریب به اتفاق جامعه اسپانیا را برای مبارزه با نژادپرستی در کنار خود دارد، اما ما نمی‌توانیم وقتی عملاً کل جامعه اسپانیا و به ویژه جامعه مادرید را نژادپرست می‌خواند، کنار او باشیم.»

دیدگاه‌ها