کد خبر : 2066999 | 14 شهریور 1403 ساعت 15:42 | 64.7K بازدید | 63 دیدگاه

به بازنشستگی اصلا فکر نمی‌کنم

پرز بهترین تاریخ است، رئال مرا نخواهد از اروپا می‌روم

دنی کارواخال گفت فعلا قصد بازنشستگی ندارد و ضمن ستایش از فلورنتینو پرز گفت غیرممکن است در اروپا برای تیمی غیر از رئال بازی کند.

پرز بهترین تاریخ است، رئال مرا نخواهد از اروپا می‌روم

به گزارش "ورزش سه" دنی کارواخال یک مهره کلیدی و اساسی برای رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا است. مدافع کناری کهنه کار رئال در گفت‌وگو با رسانه انگلیسی "اتلتیک" به بررسی وضعیت فعلی رئال و لاروخا پرداخت.

ستاره اهل لگانس در مورد فلورنتینو پرز، رئیس رئال، گفت: «او بهترین رئیس باشگاه تاریخ است. پرز شهرک ورزشی جدید ساخت و برنابئو را بازسازی کرد. رئال برای خریدها توانایی مالی بالایی دارد و او رهبر و رئیس مطلق باشگاه است. این بسیار مهم است که هیچکس بالاتر از رئیس نباشد و کار او در رئال مادرید تماشایی بوده است.»

مدافع کناری رئال درباره آینده خود می گوید: «تا تابستان آینده قرارداد دارم و در حال حاضر من به بازنشستگی اصلا فکر نمی‌کنم. وقتی تصمیم بگیرم در رئال مادرید نباشم، در اروپا بازی نخواهم کرد و گزینه‌های بعدی اینگونه بسیار کاهش می‌یابد، آمریکا، قطر یا عربستان. رابطه من با باشگاه بسیار شفاف و واضح است. اگر هر دو طرف موافق ادامه کار باشیم، سال‌های زیادی در اینجا خواهم بود.»

2076802

پس از دو تساوی در چهار هفته اول، کارواخال در مورد وضعیت فعلی رئال مادرید در لالیگا حرف زد: «بعد از اینکه تونی کروس، ناچو و خوسلو ما را ترک کردند، تغییرات ایجاد شده در تیم مهم بود. با آمدن کیلیان، مربی باید ایده‌های خود را با بازیکنان بزرگی که در اختیار داریم وفق می داد. در مایورکا و لاس پالماس کمی تداوم در بازی نداشتیم، اما به آن خواهیم رسید. یکشنبه مقابل بتیس، تیم جواب داد و ما یک بازی نسبتا کامل انجام دادیم. از این پس و بعد از فیفا دی همه چیز در سر جای خودش قرار خواهد گرفت.»

کاپیتان رئال همچنین در مورد رابطه خود با لامین یامال گفت: «به نظر باورنکردنی می‌رسد که در سن یامال او در باشگاهی مانند بارسلونا و تیم ملی حضور دارد. او خیلی خوب با گروه سازگار شده و البته هنوز بچه است، پس باید پاهایش را روی زمین بگذارد و غرق تعاریف نشود. اما او بچه بزرگی است.»

2076803

دیدگاه‌ها