کد خبر : 2066996 | 14 شهریور 1403 ساعت 15:28 | 37.1K بازدید | 63 دیدگاه

و بالاخره چهار روز مرخصی

اولین آتش‌بس هانسی فلیک در بارسلونا

سرمربی آلمانی بارسلونا پس از یک شروع عالی در لالیگا تصمیم گرفت چند روز به تیمش استراحت بدهد.

اولین آتش‌بس هانسی فلیک در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، چه شروعی از هانسی فلیک و پسرانش و چه فشار جسمی و روحی به او و بازیکنان بارسا در این تقریباً دو ماهی که سرمربی آلمانی هدایت آبی و اناری‌ها را ​​برعهده گرفته، وارد شده است.

فلیک به دلیل برگزاری جام ملت‌های اروپا و کوپا آمه‌ریکا، یک ارتش از بازیکنان جوانان و پسران لاماسیا را در ابتدا تمرین داد. فلیک که از استعدادهای لاماسیا راضی بود، از این فرصت استفاده کرد تا با خصوصیات فوتبالیست‌هایش بیشتر آشنا شود و با ایده‌های خود آنها را شکل دهد.

2076798

ستاره‌ها به تدریج به تیم اضافه شدند و از همان لحظه اول فلیک کارهای بدنی و استقامتی را جدی گرفت. یک برنامه‌ریزی سنگین و فشرده که در ابتدای فصل به خوبی جواب داده است.

هانسی از 10 جولای، زمانی که تمرینات شروع شد، فقط دو روز به بازیکنان مرخصی داده بود و اعتقاد داشت بازیکنان هر چه بیشتر کنار هم باشند و تمرین کنند، به سود تیم خواهد بود. چندین هفته سنگین بدون مرخصی ولی دیگر وقتش رسیده بود.

با رسیدن به اولین فیفا دی، فلیک نیز اولین "آتش بس" را به بازیکنانش داد و آنها تا دوشنبه بعد استراحت خواهند کرد. فلیک نیز دیروز برای جلسه مربیان راهی مادرید شده بود و اکنون خودش هم چند روزی فرصت برای ریکاوری ذهنی خواهد داشت. چهار روز مرخصی و سپس از سر گرفتن تمرینات برای دوئل حساس در زمین خیرونا.

دیدگاه‌ها