کد خبر : 2066991 | 14 شهریور 1403 ساعت 14:40 | 64.3K بازدید | 38 دیدگاه

شماره ۱۰ سپاهان و خروج از شایعات نقل و انتقالات

رضا شکاری به کار خود در جمع زردپوشان اصفهانی ادامه می‌دهد.

شماره ۱۰ سپاهان و خروج از شایعات نقل و انتقالات

به گزارش “ورزش سه”، در روزهای اخیر، شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده که مدعی‌اند رضا شکاری، بازیکن کلیدی تیم سپاهان، در لیست مازاد ژوزه مورایس قرار گرفته و احتمال جدایی او از تیم وجود دارد اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد این خبر صحیح نیست.

باشگاه سپاهان و ژوزه مورایس تا کنون هیچ واکنش رسمی به این شایعات نشان نداده‌اند اما این عدم واکنش می‌تواند به این معنا باشد که باشگاه نیازی به تایید یا تکذیب چنین اخباری نمی‌بیند و شاید آن‌ها را به اندازه‌ای بی‌اساس می‌داند که نیازی به واکنش نشان دادن ندارد.

رضا شکاری همچنان به صورت فعال در تمرینات تیم سپاهان حضور دارد و حتی در دیدارهای رسمی این فصل نیز به میدان رفته است. او در هفته اول موفق به گلزنی شد و نشان داد که همچنان بخشی از برنامه‌های تیم است. همچنین، شکاری این فصل پیراهن شماره ده را بر تن کرده که نشان‌دهنده اعتماد مربی و باشگاه به اوست.

جالب اینکه در روزهای گذشته باشگاه سپاهان هدف اصلی شایعات نقل و انتقالاتی بوده و باوجود شروع فوق العاده این تیم، به دلیل مسئله سقف قرارداد گمانه‌زنی زیادی در باره این تیم مطرح می‌شود.

هواداران سپاهان تصور می‌کنند که هدف اصلی از انتشار این شایعات، ایجاد ناآرامی و اختلال در تیم سپاهان است اما با این حال شکاری در این خصوص سکوت کرده و با حضور در تمرینات تلاش می‌کند تا توانایی خود را نشان دهد.

دیدگاه‌ها