کد خبر : 2066985 | 14 شهریور 1403 ساعت 14:28 | 57.3K بازدید | 86 دیدگاه

پیشنهاد فروتنانه لوا قبول نشد

لاپورتا به درخواست لواندوفسکی نه گفت

رئیس بارسا فاش کرد که مهاجم لهستانی به دلیل مشکلات ثبت قرارداد بازیکنان پیشنهاد تعدیل قرارداد خود را داده بود که آن را رد کرد.

 لاپورتا به درخواست لواندوفسکی نه گفت

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، دیروز با رسانه‌های اسپانیایی نزدیک به دو ساعت صحبت کرد و در مورد مسائل مختلف حرف زد. او ضمن حمله به رئال و نیز دیگرمخالفانش گفت که تا سه سال دیگر وضعیت بارسا عادی خواهد شد و توضیح داد که چرا ثبت قرارداد اولمو طولانی شد و اینکه به چه دلیل نتوانستند به قانون 1:1 لالیگا برسند.

رئیس بارسا همچنین فاش ساخت که لواندوفسکی برای کمک به بارسا حاضر به کاهش دستمزدش نیز شده بود ولی او آن را نپذیرفت.

لاپورتا گفت: «من روبرت را بیشتر از همیشه با انگیزه می‌بینم و او به این اشتیاق جدید نیاز داشت. او در فرم بدنی بسیار خوبی است و من او را بسیار هیجان زده می‌بینم. روبرت بازیکنی متعهد به باشگاه است و می‌توانم به شما در این مورد اطمینان دهم. وقتی او از مشکلات ما آگاه شد، پیشنهاد داد برای رسیدن به بازی جوانمردانه مالی دستمزدش را تعدیل کند ولی من قبول نکردم. مطمئنم به کمک او و دیگر ستاره‌ها فصل خوبی خواهیم داشت.»

2076788

صحبت‌های لاپورتا در مورد لواندوفسکی پس از درخشش ستاره لهستانی در شروع لیگ مطرح می‌شود. او با چهار گل در چهار بازی اول لالیگا که به بارسا کمک کرده صدرنشین شود، فعلا ال‌پیچیچی لالیگاست.

دیدگاه‌ها