کد خبر : 2066983 | 14 شهریور 1403 ساعت 14:14 | 15.4K بازدید | 52 دیدگاه

حمایت کیمیش از تراشتگن: حقت بود شماره یک باشی

یوشوا کیمیش که مارک آندره تراشتگن شایستگی پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی آلمان را دارد.

حمایت کیمیش از تراشتگن: حقت بود شماره یک باشی

به گزارش "ورزش سه"، تراشتگن در طول چند سال اخیر دروازه‌بانی مطمئن و فوق‌العاده برای بارسلونا بوده و توانسته است نقش مهمی را در موفقیت‌های این تیم ایفا کند و حالا بازوبند کاپیتانی بارسا را هم بر بازو دارد.

با این حال، حضور مانوئل نویر در دروازه تیم ملی آلمان باعث شده بود که او هرگز فرصتی برای پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی کشورش به دست نیاورد و همه می‌دانستند که رسیدن به این جایگاه تا چه حد برای این بازیکن مهم و ارزشمند است.

نویر پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ تصمیم گرفت که از تیم ملی آلمان خداحافظی کند و حالا نوبت به ستاره بارسلونا رسیده است که در مسابقات لیگ ملت‌های اروپا و همچنین در جریان برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ این تجربه را به دست آورد.

کیمیش در آستانه تیم ملی آلمان برابر مجارستان و هلند درباره حضور این بازیکن در دروازه گفت: "تراشتگن سال‌هاست که دروازه‌بانی فوق العاده است. من همیشه احساس می‌کردم که او دوست دارد دروازه‌بان شماره یک تیم ملی باشد. او کاپیتان بارساست و این اتفاق عادی برای یک بازیکن آلمانی نیست. من خوشحالم که او حالا در ترکیب اصلی آلمان حضور دارد و شایستگی این جایگاه را دارد."

دیدگاه‌ها