کد خبر : 2066982 | 14 شهریور 1403 ساعت 14:11 | 33.3K بازدید | 43 دیدگاه

کیفیت بالایی داشتیم و استقلال را بُردیم؛

بابایی: همه دیدند اندونگ خطا کرد

هافبک استقلال خوزستان معتقد است با شایستگی به پیروزی مقابل استقلال رسیدند.

بابایی: همه دیدند اندونگ خطا کرد

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل بابایی نمایش موثری در جریان پیروزی یک بر صفر استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران داشت که در این باره می‌گوید: بازی خیلی سختی بود. واقعا جو سنگینی وجود داشت ولی خدا را شکر با حمایت هواداران توانستیم تیم خوب استقلال را شکست دهیم و با شایستگی سه امتیاز بگیریم.

او در خصوص عملکردش مقابل استقلال ابراز کرد: خوشبختانه به کمک بازیکنانی که در کنارشان بازی می‌کنم، توانستم برای تیمم مثمر ثمر باشم و تمام تلاشم را برای انجام این اتفاق داشتم. مهم‌ترین هدف ما سه امتیاز بود و تک تک بازیکنان سعی کردیم تا دستوراتی که سرمربی تیم داده بودند را به خوبی انجام بدهیم.

2076779

هافبک استقلال خوزستان در مورد صحنه خطای منجر به گل تیمش که توسط او گرفته شد، اظهار کرد: خوشحالم که این اتفاق افتاد. برخلاف برخی افراد که می‌گویند من پای خودم را گیر انداختم، اما کاملا مشخص بود که اندونگ مرتکب خطا شد و کارشناسان داوری هم این موضوع را تایید کردند. اصلا در آن صحنه نیاز نبود خطا بگیرم و قصد داشتم وارد محوطه جریمه شوم، اما اندونگ خطا کرد و داور هم کاملا نزدیک بود و سوت زد.

بابایی یادآور شد: بازی خوب و با کیفیتی انجام شد، ولی یک سری حواشی پیش از این دیدار به وجود آمد که دست ما بازیکنان نبود. هرچند از اواسط مسابقه خودش را نشان داد، اما با این وجود خدا را شکر با همه مسائل به برتری رسیدیم و این پیروزی کمک زیادی به ما کرد تا ان‌شاءالله در دیدارهای آینده بهتر ظاهر شویم.

او به تاثیر قابل توجه کیفیت بالای استقلال خوزستان با سرمربیگری میودراگ بوژوویچ اشاره کرد و افزود: خودتان می‌توانید سبک بازی ما را در این سه هفته ببینید. در دو هفته ابتدایی هم باید به پیروزی می‌رسیدیم؛ به ویژه در دومین مسابقه که اصلا حق ما شکست نبود و باید برنده می‌شدیم. موقعیت‌های زیادی مقابل گل‌گهر از دست دادیم ولی باختیم. با این حال معتقدم که تیم خیلی خوبی داریم و باعث افتخارم است در کنار این بازیکنان هستم. از طرف دیگر سرمربی بسیار با کیفیت و خوبی داریم که تاکید دارد بازی هجومی انجام بدهیم، با پاسکاری رو به جلو برویم و فوتبال زیبایی به نمایش بگذاریم.

2076778

هافبک استقلال خوزستان یادآور شد: سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم و هدفمان این است تا رتبه در خور شانس نام خوزستان به دست بیاوریم و موجب خوشحالی مردم اهواز شویم.

دیدگاه‌ها