کد خبر : 2066973 | 14 شهریور 1403 ساعت 13:35 | 18.9K بازدید | 24 دیدگاه

راز جالب درمان مصدومیت پدری: ورزش پیلاتس!

پدری می‌گوید ورزش پیلاتس به او در بهبود روند درمان مصدومیتش کمک کرده است.

راز جالب درمان مصدومیت پدری: ورزش پیلاتس!

به گزارش "ورزش سه"، پدری در طول چند فصل اخیر یکی از بازیکنان مهم و ارزشمند حاضر در ترکیب و خط میانی بارسلونا بوده اما با معضل جدی مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت روبرو بوده که کار را برایش سخت کرده است.

این بازیکن پس از بهبودی در ترکیب تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ به میدان رفت اما در بازی برابر آلمان بار دیگر مصدوم شد و نتوانست تیمش را تا دیدار فینال و کسب عنوان قهرمانی این مسابقات همراهی کند.

2073648

او حالا درباره راهکارهایش برای بهبود این وضعیت به خبرنگاران گفت: "در طول دوران درمانم سعی کردم که تمرکزم را روی خانواده‌ام قرار دهم، اما چند روش دیگر را هم امتحان کردم. به ورزش پیلاتس و استفاده از آب یخ در صبح روی آوردم.

خودم آشنایی بهتری با بدنم دارم چون ورزش را از سن خیلی کم شروع کردم. حالا چیزی را پیدا کردم که بدنم سازگاری بسیار خوبی با آن دارد. همیشه با کش تمرین می‌کنم و پس از درمان مصدومیتم هم به ورزش پیلاتس ادامه دادم. هر چند مربی‌ام الان مصدوم است اما بعضی از تمرینات را خودم انجام می‌دهم و سعی می‌کنم که خوابم را هم کنترل کنم. این مواردی است که در طول چند هفته گذشته به برنامه روزمره زندگی‌ام اضافه کردم."

دیدگاه‌ها